]> Creatis software - creaVtk.git/commitdiff
Clean code
authorEduardo DAVILA <davila@creatis.insa-lyon.fr>
Thu, 6 Oct 2022 09:25:30 +0000 (11:25 +0200)
committerEduardo DAVILA <davila@creatis.insa-lyon.fr>
Thu, 6 Oct 2022 09:25:30 +0000 (11:25 +0200)
bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkActor.cxx
bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshDeformation.cxx

index 84e89e6d127aecee69fcbee59a8c9979d3a21169..15726ec732788b3a70e6ccfc0f0cff93ca5ee086 100644 (file)
@@ -32,7 +32,6 @@ void Actor::Process()
 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
  
-
        if (bbGetInputIn()!=NULL)
        {
                vtkProp3D* vtkprop3D=bbGetInputIn();
index 47bf806d454819ddf306ee3a5264ffe72a0d9fcb..e65b411e9d30111d1b698b17329d7223dbf09639 100644 (file)
@@ -28,6 +28,7 @@ void MeshDeformation::Process()
 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
 
+
     std::vector<double> lstCenter = bbGetInputCenter();
 
     double  s   = bbGetInputS();
@@ -47,6 +48,9 @@ void MeshDeformation::Process()
 
     if ( (bbGetInputIn()!=NULL) && (ok==true) && (bbGetInputEdgeId()>=0) && (bbGetInputActive()==true) )
     {
+
+        printf(" EED MeshDeformation::Process   %ld   %ld  -   %f %f %f \n", EdgeIdBack, bbGetInputEdgeId() , lstCenter[0],lstCenter[1],lstCenter[2] );
+
         vtkPoints* points=bbGetInputIn()->GetPoints();
         long    i,size=points->GetNumberOfPoints();
         double  p[3];  // point
@@ -151,6 +155,7 @@ void MeshDeformation::bbUserSetDefaultValues()
     backLstCenter.push_back(0);
     backLstCenter.push_back(0);
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
@@ -164,19 +169,18 @@ void MeshDeformation::bbUserInitializeProcessing()
 
   
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void MeshDeformation::bbUserFinalizeProcessing()
 {
-
 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
 //    if any
-  
 }
-}
-// EO namespace bbcreaVtk
+
+}// EO namespace bbcreaVtk