]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuChangeInformationPoint3Dto2D.cxx
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[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuChangeInformationPoint3Dto2D.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaMaracasVisuChangeInformationPoint3Dto2D.h"
5 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
6 namespace bbcreaMaracasVisu
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,ChangeInformationPoint3Dto2D)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ChangeInformationPoint3Dto2D,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void ChangeInformationPoint3Dto2D::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29
30 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
31 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
32   
33 }
34 //===== 
35 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
36 //===== 
37 void ChangeInformationPoint3Dto2D::bbUserSetDefaultValues()
38 {
39
40 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
41 //    Here we initialize the input 'In' to 0
42
43 //   bbSetInputIn(0);
44   
45 }
46 //===== 
47 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
48 //===== 
49 void ChangeInformationPoint3Dto2D::bbUserInitializeProcessing()
50 {
51
52 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
53 //    Here does nothing 
54 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
55 //    if any 
56
57   
58 }
59 //===== 
60 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
61 //===== 
62 void ChangeInformationPoint3Dto2D::bbUserFinalizeProcessing()
63 {
64
65 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
66 //    Here does nothing 
67 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
68 //    if any
69   
70 }
71 }
72 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
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