]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx
Clean Code
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.h"
5 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
6 namespace bbcreaMaracasVisu
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,ManualPaint_Model_paint)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ManualPaint_Model_paint,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void ManualPaint_Model_paint::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
29 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
30   
31     if (bbGetInputActive()==true)
32     {
33         ManualPaintModel *manualpaintmodel=bbGetInputManualPaintModel();
34         if ((bbGetInputPoint().size()==3) && (manualpaintmodel!=NULL) )
35         {
36             manualpaintmodel->PaintImage( bbGetInputPoint()[0] , bbGetInputPoint()[1] , bbGetInputPoint()[2] );
37             manualpaintmodel->SetUndoImage();
38             manualpaintmodel->Copy_GeneralAuxFill_to_Results();
39         } // if Points
40     } // if Active
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
44 //===== 
45 void ManualPaint_Model_paint::bbUserSetDefaultValues()
46 {
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48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50     bbSetInputActive(true);
51     bbSetInputManualPaintModel(NULL);
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void ManualPaint_Model_paint::bbUserInitializeProcessing()
57 {
58
59 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
60 //    Here does nothing 
61 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
62 //    if any 
63
64   
65 }
66 //===== 
67 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
68 //===== 
69 void ManualPaint_Model_paint::bbUserFinalizeProcessing()
70 {
71
72 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
73 //    Here does nothing 
74 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
75 //    if any
76   
77 }
78 }
79 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
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