]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuReadAxisTree3D.cxx
no message
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuReadAxisTree3D.cxx
1 //===== 
2 // Don't edit this file. This file is generated from xml description.. 
3 //===== 
4 #include "bbcreaMaracasVisuReadAxisTree3D.h"
5 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
6
7
8 #include<vector>
9
10
11
12 namespace bbcreaMaracasVisu
13 {
14
15 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,ReadAxisTree3D)
16 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ReadAxisTree3D,bbtk::AtomicBlackBox);
17 //===== 
18 // Don't edit this file. This file is generated from xml description.. 
19 //===== 
20 void ReadAxisTree3D::Process()
21 {
22
23 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
24 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
25 //   And print out the output value
26 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
27 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
28 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
29 //    Where :
30 //    * NAME is the name of the input/output
31 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
32 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
33 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
34
35
36         std::vector< std::vector<std::string> * > tlst;
37         
38         int i;
39         for( i=0 ;  i<bbGetInputDimension() ; i++)
40         {
41                 tlst.push_back( new std::vector<std::string> );
42         }       
43         
44         int numberOfLines = 0;
45         char tmpValue[50];
46         std::vector<std::string> *vecData;
47         FILE *ff1 = fopen( bbGetInputFileName().c_str() , "r+" );
48         if (ff1!=NULL)
49         {
50                 while (!feof(ff1))
51                 {
52                         for( i=0 ;  i<bbGetInputDimension() ; i++)
53                         {
54                                 fscanf(ff1,"%s",tmpValue);
55                                 vecData=tlst[i];
56                                 vecData->push_back( tmpValue );
57                         }       
58                         numberOfLines++;                        
59                 }       
60                 fclose(ff1);
61         } else {   // else ff1
62                 printf("bbcreaMaracasVisuReadAxisTree3D::Process  ...Error... reading file InputFileName_Points>%s", bbGetInputFileName().c_str() );
63         } //ff1 
64
65         i=1; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData1( *(tlst[i-1]) ); }
66         i=2; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData2( *(tlst[i-1]) ); }
67         i=3; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData3( *(tlst[i-1]) ); }
68         i=4; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData4( *(tlst[i-1]) ); }
69         i=5; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData5( *(tlst[i-1]) ); }
70         i=6; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData6( *(tlst[i-1]) ); }
71         i=7; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData7( *(tlst[i-1]) ); }
72         i=8; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData8( *(tlst[i-1]) ); }
73         i=9; if (i<=bbGetInputDimension()) { bbSetOutputlstData9( *(tlst[i-1]) ); }
74         
75 }
76         
77         
78 //===== 
79 // Don't edit this file. This file is generated from xml description.. 
80 //===== 
81 void ReadAxisTree3D::bbUserSetDefaultValues()
82 {
83
84 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
85 //    Here we initialize the input 'In' to 0
86         
87         bbSetInputDimension(1); 
88         bbSetInputFileName(""); 
89   
90 }
91 //===== 
92 // Don't edit this file. This file is generated from xml description.. 
93 //===== 
94 void ReadAxisTree3D::bbUserInitializeProcessing()
95 {
96
97 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
98 //    Here does nothing 
99 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
100 //    if any 
101
102   
103 }
104 //===== 
105 // Don't edit this file. This file is generated from xml description.. 
106 //===== 
107 void ReadAxisTree3D::bbUserFinalizeProcessing()
108 {
109
110 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
111 //    Here does nothing 
112 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
113 //    if any
114   
115 }
116 }
117 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
118
119