]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuSetPosition.cxx
#3469 ImageActor Interpolation
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuSetPosition.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaMaracasVisuSetPosition.h"
5 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
6
7 #include <wxMPRBaseData.h>
8
9 namespace bbcreaMaracasVisu
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,SetPosition)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(SetPosition,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void SetPosition::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31
32 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
33 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
34
35
36         if (bbGetInputActive()==true)
37         {
38                 if (bbGetInputwxVtkBaseView()!=NULL)
39                 {
40                         vtkMPRBaseData* vtkmprbasedata = (vtkMPRBaseData*) (bbGetInputwxVtkBaseView()->GetVtkBaseData());
41                         if (bbGetInputPoint().size()==3)
42                         {
43                                 vtkmprbasedata->SetX( bbGetInputPoint()[0] );
44                                 vtkmprbasedata->SetY( bbGetInputPoint()[1] );
45                                 vtkmprbasedata->SetZ( bbGetInputPoint()[2] );
46                                 vtkmprbasedata->SetFixAxis2D( bbGetInputFixAxis2D() );
47                                 wxCommandEvent newevent(wxEVT_COMMAND_MENU_SELECTED,12121);  // Refresh
48         //EED 2017-09-16 Migration wxWidgets 2.8 to 3.0
49         #if wxMAJOR_VERSION <= 2
50                                 bbGetInputwxVtkBaseView()->GetWxVTKRenderWindowInteractor ()->GetParent()->ProcessEvent( newevent );
51         #else
52                                 bbGetInputwxVtkBaseView()->GetWxVTKRenderWindowInteractor ()->GetParent()->ProcessWindowEvent( newevent );
53         #endif                          
54                         } // if bbGetInputPosition
55                 } // bbGetInputwxVtkBaseView    
56         } // Active
57         
58 }
59 //===== 
60 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
61 //===== 
62 void SetPosition::bbUserSetDefaultValues()
63 {
64
65 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
66 //    Here we initialize the input 'In' to 0
67         bbSetInputActive(true);
68         bbSetInputwxVtkBaseView( NULL ) ;
69         bbSetInputFixAxis2D( false ) ;
70 }
71 //===== 
72 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
73 //===== 
74 void SetPosition::bbUserInitializeProcessing()
75 {
76
77 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
78 //    Here does nothing 
79 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
80 //    if any 
81
82   
83 }
84 //===== 
85 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
86 //===== 
87 void SetPosition::bbUserFinalizeProcessing()
88 {
89
90 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
91 //    Here does nothing 
92 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
93 //    if any
94   
95 }
96 }
97 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
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