]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseViewToVtkRenderer.cxx
Support #1768 CREATIS Licence insertion
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseViewToVtkRenderer.cxx
1 /*# ---------------------------------------------------------------------
2 #
3 # Copyright (c) CREATIS (Centre de Recherche en Acquisition et Traitement de l'Image
4 #                        pour la Sant�)
5 # Authors : Eduardo Davila, Frederic Cervenansky, Claire Mouton
6 # Previous Authors : Laurent Guigues, Jean-Pierre Roux
7 # CreaTools website : www.creatis.insa-lyon.fr/site/fr/creatools_accueil
8 #
9 #  This software is governed by the CeCILL-B license under French law and
10 #  abiding by the rules of distribution of free software. You can  use,
11 #  modify and/ or redistribute the software under the terms of the CeCILL-B
12 #  license as circulated by CEA, CNRS and INRIA at the following URL
13 #  http://www.cecill.info/licences/Licence_CeCILL-B_V1-en.html
14 #  or in the file LICENSE.txt.
15 #
16 #  As a counterpart to the access to the source code and  rights to copy,
17 #  modify and redistribute granted by the license, users are provided only
18 #  with a limited warranty  and the software's author,  the holder of the
19 #  economic rights,  and the successive licensors  have only  limited
20 #  liability.
21 #
22 #  The fact that you are presently reading this means that you have had
23 #  knowledge of the CeCILL-B license and that you accept its terms.
24 # ------------------------------------------------------------------------ */
25
26 //===== 
27 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
28 //===== 
29 #include "bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseViewToVtkRenderer.h"
30 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
31 namespace bbcreaMaracasVisu
32 {
33
34 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,wxVtkBaseViewToVtkRenderer)
35 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(wxVtkBaseViewToVtkRenderer,bbtk::AtomicBlackBox);
36 //===== 
37 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
38 //===== 
39 void wxVtkBaseViewToVtkRenderer::Process()
40 {
41
42 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
43 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
44 //   And print out the output value
45 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
46 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
47 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
48 //    Where :
49 //    * NAME is the name of the input/output
50 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
51 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
52 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
53
54     bbSetOutputOut( bbGetInputIn()->GetRenderer() );
55   
56 }
57 //===== 
58 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
59 //===== 
60 void wxVtkBaseViewToVtkRenderer::bbUserSetDefaultValues()
61 {
62
63 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
64 //    Here we initialize the input 'In' to 0
65    bbSetInputIn(0);
66   
67 }
68 //===== 
69 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
70 //===== 
71 void wxVtkBaseViewToVtkRenderer::bbUserInitializeProcessing()
72 {
73
74 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
75 //    Here does nothing 
76 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
77 //    if any 
78
79   
80 }
81 //===== 
82 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
83 //===== 
84 void wxVtkBaseViewToVtkRenderer::bbUserFinalizeProcessing()
85 {
86
87 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
88 //    Here does nothing 
89 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
90 //    if any
91   
92 }
93 }
94 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
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