]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blob - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseView_Info.cxx
#3468 Refres for 3D+t Visu
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseView_Info.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaMaracasVisuwxVtkBaseView_Info.h"
5 #include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
6 namespace bbcreaMaracasVisu
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,wxVtkBaseView_Info)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(wxVtkBaseView_Info,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void wxVtkBaseView_Info::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
30 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
31   
32         if (bbGetInputwxVtkBaseView()!=NULL)
33         {
34                 bbSetOutputvtkRenderer( bbGetInputwxVtkBaseView()->GetRenderer() );
35                 bbSetOutputDirection( bbGetInputwxVtkBaseView()->GetDirection() );
36
37                 vtkBaseData *vtkbasedata = bbGetInputwxVtkBaseView()->GetVtkBaseData();
38                 if (vtkbasedata!=NULL)
39                 {
40                         marImageData *marimagedata = vtkbasedata->GetMarImageData();
41                         if (marimagedata!=NULL)
42                         {
43                                 bbSetOutputImage( marimagedata->GetImageData() );                               
44                         } // MarImageData
45                         std::vector<double> LstWindowColorLevel;
46                         LstWindowColorLevel.push_back( vtkbasedata->GetColorWindow() );
47                         LstWindowColorLevel.push_back( vtkbasedata->GetColorLevel() );
48                         bbSetOutputWindowColorLevel( LstWindowColorLevel );
49                         bbSetOutputInterpolation( vtkbasedata->GetInterpolate() );
50                         
51                 }  // BaseData
52         }
53
54
55 }
56 //===== 
57 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
58 //===== 
59 void wxVtkBaseView_Info::bbUserSetDefaultValues()
60 {
61
62 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
63 //    Here we initialize the input 'In' to 0
64
65         std::vector<double> LstWindowColorLevel;
66         LstWindowColorLevel.push_back( 1000 );
67         LstWindowColorLevel.push_back( 500 );
68         bbSetOutputWindowColorLevel( LstWindowColorLevel );
69     bbSetOutputDirection(2);
70     bbSetOutputInterpolation(true);
71     bbSetOutputvtkRenderer(NULL);
72   
73 }
74 //===== 
75 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
76 //===== 
77 void wxVtkBaseView_Info::bbUserInitializeProcessing()
78 {
79
80 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
81 //    Here does nothing 
82 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
83 //    if any 
84
85   
86 }
87 //===== 
88 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
89 //===== 
90 void wxVtkBaseView_Info::bbUserFinalizeProcessing()
91 {
92
93 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
94 //    Here does nothing 
95 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
96 //    if any
97   
98 }
99 }
100 // EO namespace bbcreaMaracasVisu
101
102