]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkGrayLevel.cxx
3939f547890db00092076fde792d500c178c19e7
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkGrayLevel.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkGrayLevel.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,GrayLevel)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(GrayLevel,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void GrayLevel::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //    vtkImageData  *m_image  =  vtkImageData::New();
30 //    m_image = bbGetInputImage();
31
32     double grayLevel = -9999;
33     std::vector<double> coord = bbGetInputCoordinate();
34
35         if (bbGetInputImage()!=NULL)
36         {
37                 grayLevel = bbGetInputImage()->GetScalarComponentAsDouble(coord[0],coord[1],coord[2],0);
38         }
39         bbSetOutputGrayLevel(grayLevel);
40     
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
44 //===== 
45 void GrayLevel::bbUserSetDefaultValues()
46 {
47
48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50    bbSetInputImage(NULL);
51   
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void GrayLevel::bbUserInitializeProcessing()
57 {
58
59 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
60 //    Here does nothing 
61 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
62 //    if any 
63
64   
65 }
66 //===== 
67 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
68 //===== 
69 void GrayLevel::bbUserFinalizeProcessing()
70 {
71
72 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
73 //    Here does nothing 
74 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
75 //    if any
76   
77 }
78 }
79 // EO namespace bbcreaVtk
80
81