]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.cxx
#3499 boxes ImageGaussianSmooth2 MarchingCubes2
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,ImageGaussianSmooth2)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ImageGaussianSmooth2,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void ImageGaussianSmooth2::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
29 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
30     
31     if (bbGetInputIn()!=NULL)
32     {
33         if (gaussiansmooth==NULL) { gaussiansmooth=vtkImageGaussianSmooth::New(); }
34         gaussiansmooth->SetInputData( bbGetInputIn() );
35         gaussiansmooth->SetStandardDeviation( bbGetInputStdDevX() , bbGetInputStdDevY() , bbGetInputStdDevZ() );
36         gaussiansmooth->Modified();
37         gaussiansmooth->Update();
38         bbSetOutputOut( gaussiansmooth->GetOutput() );
39     } else {
40         bbSetOutputOut(NULL);
41     }
42     
43 }
44 //===== 
45 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
46 //===== 
47 void ImageGaussianSmooth2::bbUserSetDefaultValues()
48 {
49
50 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
51 //    Here we initialize the input 'In' to 0
52     gaussiansmooth=NULL;
53     bbSetInputIn(NULL);
54     bbSetInputStdDevX(2);
55     bbSetInputStdDevY(2);
56     bbSetInputStdDevZ(2);
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58 }
59 //===== 
60 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
61 //===== 
62 void ImageGaussianSmooth2::bbUserInitializeProcessing()
63 {
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65 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
66 //    Here does nothing 
67 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
68 //    if any 
69
70   
71 }
72 //===== 
73 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
74 //===== 
75 void ImageGaussianSmooth2::bbUserFinalizeProcessing()
76 {
77
78 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
79 //    Here does nothing 
80 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
81 //    if any
82   
83 }
84 }
85 // EO namespace bbcreaVtk
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