]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.cxx
#3499 boxes ImageGaussianSmooth2 MarchingCubes2
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkImageGaussianSmooth2.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,ImageGaussianSmooth2)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ImageGaussianSmooth2,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void ImageGaussianSmooth2::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
29 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
30     
31     if (bbGetInputIn()!=NULL)
32     {
33         if (gaussiansmooth!=NULL)
34         {
35             gaussiansmooth->Delete();
36             gaussiansmooth = NULL;
37         }
38         gaussiansmooth=vtkImageGaussianSmooth::New();
39         gaussiansmooth->SetInputData( bbGetInputIn() );
40         gaussiansmooth->SetStandardDeviation( bbGetInputStdDevX() , bbGetInputStdDevY() , bbGetInputStdDevZ() );
41         gaussiansmooth->Modified();
42         gaussiansmooth->Update();
43         bbSetOutputOut( gaussiansmooth->GetOutput() );
44     } else {
45         bbSetOutputOut(NULL);
46     }
47     
48 }
49 //===== 
50 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
51 //===== 
52 void ImageGaussianSmooth2::bbUserSetDefaultValues()
53 {
54
55 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
56 //    Here we initialize the input 'In' to 0
57     gaussiansmooth=NULL;
58     bbSetInputIn(NULL);
59     bbSetInputStdDevX(2);
60     bbSetInputStdDevY(2);
61     bbSetInputStdDevZ(2);
62
63 }
64 //===== 
65 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
66 //===== 
67 void ImageGaussianSmooth2::bbUserInitializeProcessing()
68 {
69
70 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
71 //    Here does nothing 
72 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
73 //    if any 
74
75   
76 }
77 //===== 
78 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
79 //===== 
80 void ImageGaussianSmooth2::bbUserFinalizeProcessing()
81 {
82
83 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
84 //    Here does nothing 
85 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
86 //    if any
87   
88 }
89 }
90 // EO namespace bbcreaVtk
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