]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
Clean Code
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshManager_tool.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshManager_tool)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshManager_tool,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MeshManager_tool::Process()
15 {
16 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
17 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
18 //   And print out the output value
19 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
20 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
21 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
22 //    Where :
23 //    * NAME is the name of the input/output
24 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
25 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
26 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
27 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
28 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
29     
30     if (bbGetInputMeshManagerModel()!=NULL)
31     {
32         if (bbGetInputTool()==10) // Undo
33         {
34             printf("EED Warning!   MeshManager_tool Undo   Not implemented.\n");
35         } // if Tool 10 Undo
36         
37         if (bbGetInputTool()==20) // Redo
38         {
39             printf("EED Warning!   MeshManager_tool Redo   Not implemented.\n");
40         } // if Tool 20 Redo
41
42         if (bbGetInputTool()==30)  // Set
43         {
44             if (bbGetInputMesh()!=NULL){
45                 vtkPoints   *points = bbGetInputMesh()->GetPoints();
46                 if (points!=NULL)
47                 {
48                     bbGetInputMeshManagerModel()->SetMeshBase( bbGetInputMesh() );
49                 } // if points!=NULL
50             } // Mesh!=NULL
51             printf("PG MeshManager_tool::Process(tool 30) end %s \n", bbGetFullName().c_str() );
52         } // if Tool 30 Set
53
54         if (bbGetInputTool()==35)  // Set memory mode
55         {
56                 bbGetInputMeshManagerModel()->SetMeshMemoryMode( bbGetInputMesh() );
57         } // if Tool 35 Set memory mode
58
59         if (bbGetInputTool()==32)  // Copy and Set
60         {
61                 bbGetInputMeshManagerModel()->CopySetMeshBase( bbGetInputMesh() );
62         } // if Tool 35 Set memory mode
63
64         
65         if (bbGetInputTool()==40) // ResetMeshTemp
66         {
67             printf("EED MeshManager_tool::Process ResetMeshTemp 1\n");
68             bbGetInputMeshManagerModel()->ResetMeshTemp();
69             printf("EED MeshManager_tool::Process ResetMeshTemp 2\n");
70         } // if Tool 40 Reset
71         
72     } else {
73         printf("EED Warning! MeshManager_tool : MeshManagerModel not defined. \n");
74     }// if MeshManagerModel != NULL
75 }
76
77 //===== 
78 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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80 void MeshManager_tool::bbUserSetDefaultValues()
81 {
82 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
83 //    Here we initialize the input 'In' to 0
84    bbSetInputTool(0);
85    bbSetInputMesh(NULL);
86    bbSetInputMeshManagerModel(NULL);
87 }
88
89 //===== 
90 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
91 //===== 
92 void MeshManager_tool::bbUserInitializeProcessing()
93 {
94 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
95 //    Here does nothing 
96 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
97 //    if any
98 }
99 //===== 
100 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
101 //===== 
102 void MeshManager_tool::bbUserFinalizeProcessing()
103 {
104 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
105 //    Here does nothing 
106 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
107 //    if any
108 }
109
110 } // EO namespace bbcreaVtk
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