]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
MeshManager
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshManager_tool.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshManager_tool)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshManager_tool,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MeshManager_tool::Process()
15 {
16 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
17 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
18 //   And print out the output value
19 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
20 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
21 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
22 //    Where :
23 //    * NAME is the name of the input/output
24 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
25 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
26 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
27 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
28 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
29     
30     if (bbGetInputMeshManagerModel()!=NULL)
31     {
32         if (bbGetInputTool()==10) // Undo
33         {
34             printf("EED Warning!   MeshManager_tool Undo   Not implemented.\n");
35         } // if Tool 10 Undo
36         
37         if (bbGetInputTool()==20) // Redo
38         {
39             printf("EED Warning!   MeshManager_tool Redo   Not implemented.\n");
40         } // if Tool 20 Redo
41
42         if (bbGetInputTool()==30)  // Set
43         {
44             if (bbGetInputMesh()!=NULL){
45                 vtkPoints   *points = bbGetInputMesh()->GetPoints();
46                 if (points!=NULL)
47                 {
48                     bbGetInputMeshManagerModel()->SetMeshBase( bbGetInputMesh() );
49                 } // if points!=NULL
50             } // Mesh!=NULL
51         } // if Tool 30 Set
52
53         if (bbGetInputTool()==35)  // Set memory mode
54         {
55                 bbGetInputMeshManagerModel()->SetMeshMemoryMode( bbGetInputMesh() );
56         } // if Tool 35 Set memory mode
57
58         if (bbGetInputTool()==32)  // Copy and Set
59         {
60                 bbGetInputMeshManagerModel()->CopySetMeshBase( bbGetInputMesh() );
61         } // if Tool 35 Set memory mode
62
63         
64         if (bbGetInputTool()==40) // ResetMeshTemp
65         {
66             printf("EED MeshManager_tool::Process ResetMeshTemp 1\n");
67             bbGetInputMeshManagerModel()->ResetMeshTemp();
68             printf("EED MeshManager_tool::Process ResetMeshTemp 2\n");
69         } // if Tool 40 Reset
70         
71     } else {
72         printf("EED Warning! MeshManager_tool : MeshManagerModel not defined. \n");
73     }// if MeshManagerModel != NULL
74 }
75
76 //===== 
77 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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79 void MeshManager_tool::bbUserSetDefaultValues()
80 {
81 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
82 //    Here we initialize the input 'In' to 0
83    bbSetInputTool(0);
84    bbSetInputMesh(NULL);
85    bbSetInputMeshManagerModel(NULL);
86 }
87
88 //===== 
89 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
90 //===== 
91 void MeshManager_tool::bbUserInitializeProcessing()
92 {
93 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
94 //    Here does nothing 
95 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
96 //    if any
97 }
98 //===== 
99 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
100 //===== 
101 void MeshManager_tool::bbUserFinalizeProcessing()
102 {
103 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
104 //    Here does nothing 
105 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
106 //    if any
107 }
108
109 } // EO namespace bbcreaVtk
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