]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
#3493 MeshManager
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshManager_tool.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshManager_tool.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshManager_tool)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshManager_tool,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MeshManager_tool::Process()
15 {
16 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
17 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
18 //   And print out the output value
19 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
20 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
21 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
22 //    Where :
23 //    * NAME is the name of the input/output
24 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
25 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
26 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
27 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
28 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
29
30     if (bbGetInputTool()==1) // Undo
31     {
32         printf("EED Warning!   MeshManager_tool Undo   Not implemented.\n");
33     }
34     if (bbGetInputTool()==2) // Redo
35     {
36         printf("EED Warning!   MeshManager_tool Redo   Not implemented.\n");
37     }
38
39     
40     if (bbGetInputTool()==3)  // Set
41     {
42         bbGetInputMeshManagerModel()->SetMeshBase( bbGetInputMesh() );
43     }
44
45     if (bbGetInputTool()==4) // Reset
46     {
47         printf("EED Warning!   MeshManager_tool Reset   Not implemented.\n");
48     }    
49 }
50
51 //===== 
52 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
53 //===== 
54 void MeshManager_tool::bbUserSetDefaultValues()
55 {
56 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
57 //    Here we initialize the input 'In' to 0
58    bbSetInputTool(0);
59    bbSetInputMesh(NULL);
60    bbSetInputMeshManagerModel(NULL);
61 }
62 //===== 
63 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
64 //===== 
65 void MeshManager_tool::bbUserInitializeProcessing()
66 {
67
68 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
69 //    Here does nothing 
70 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
71 //    if any 
72
73   
74 }
75 //===== 
76 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
77 //===== 
78 void MeshManager_tool::bbUserFinalizeProcessing()
79 {
80
81 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
82 //    Here does nothing 
83 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
84 //    if any
85   
86 }
87 }
88 // EO namespace bbcreaVtk
89
90