]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
#3513 CleanMeshWithPatch
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8 namespace bbcreaVtk
9 {
10
11 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_DecimatePro)
12 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_DecimatePro,bbtk::AtomicBlackBox);
13 //===== 
14 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
15 //===== 
16 void MeshReduction_DecimatePro::Process()
17 {
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19 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
20 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
21 //   And print out the output value
22 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
23 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
24 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
25 //    Where :
26 //    * NAME is the name of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
28 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
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31         if (firsttime==true)
32         {
33                 firsttime       = false;
34                 decimatepro = vtkDecimatePro::New();
35         }
36
37     printf("EED MeshReduction_DecimatePro::DoProcess  %s    %p \n", bbGetFullName().c_str(), bbGetInputIn() );
38
39     if (bbGetInputIn()!=NULL)
40     {
41         decimatepro->SetInputData( bbGetInputIn() );
42         decimatepro->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
43         decimatepro->PreserveTopologyOn();
44         decimatepro->Update();
45         bbSetOutputOut(decimatepro->GetOutput() );
46     } else {
47         bbSetOutputOut( NULL );
48     } // if In
49 }
50 //===== 
51 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
52 //===== 
53 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserSetDefaultValues()
54 {
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56 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
57 //    Here we initialize the input 'In' to 0
58         firsttime       =       true;
59         decimatepro     =       NULL;
60         bbSetInputIn(NULL);
61         bbSetInputTargetReduction(0.5);
62     bbSetOutputOut( NULL );
63 }
64 //===== 
65 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
66 //===== 
67 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserInitializeProcessing()
68 {
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70 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
71 //    Here does nothing 
72 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
73 //    if any 
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75   
76 }
77 //===== 
78 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
79 //===== 
80 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserFinalizeProcessing()
81 {
82
83 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
84 //    Here does nothing 
85 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
86 //    if any
87   
88         if (decimatepro!=NULL)
89         {
90                 decimatepro->Delete();
91         } 
92
93 }
94 }
95 // EO namespace bbcreaVtk
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