]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
#3251 creaVtk Feature New Normal - STL read write and Mesh_reduction
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8 namespace bbcreaVtk
9 {
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11 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_DecimatePro)
12 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_DecimatePro,bbtk::AtomicBlackBox);
13 //===== 
14 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
15 //===== 
16 void MeshReduction_DecimatePro::Process()
17 {
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19 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
20 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
21 //   And print out the output value
22 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
23 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
24 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
25 //    Where :
26 //    * NAME is the name of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
28 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
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31
32         if (firsttime==true)
33         {
34                 firsttime       = false;
35                 decimatepro = vtkDecimatePro::New();
36         }
37         decimatepro->SetInputData( bbGetInputIn() );
38         decimatepro->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
39         decimatepro->PreserveTopologyOn();
40         decimatepro->Update();
41         bbSetOutputOut(decimatepro->GetOutput() );  
42 }
43 //===== 
44 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
45 //===== 
46 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserSetDefaultValues()
47 {
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49 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
50 //    Here we initialize the input 'In' to 0
51         firsttime       =       true;
52         decimatepro     =       NULL;
53         bbSetInputIn(NULL);
54         bbSetInputTargetReduction(0.5);
55 }
56 //===== 
57 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
58 //===== 
59 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserInitializeProcessing()
60 {
61
62 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
63 //    Here does nothing 
64 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
65 //    if any 
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67   
68 }
69 //===== 
70 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
71 //===== 
72 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserFinalizeProcessing()
73 {
74
75 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
76 //    Here does nothing 
77 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
78 //    if any
79   
80         if (decimatepro!=NULL)
81         {
82                 decimatepro->Delete();
83         } 
84
85 }
86 }
87 // EO namespace bbcreaVtk
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