]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
Clean code
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8 namespace bbcreaVtk
9 {
10
11 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_DecimatePro)
12 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_DecimatePro,bbtk::AtomicBlackBox);
13 //===== 
14 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
15 //===== 
16 void MeshReduction_DecimatePro::Process()
17 {
18
19 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
20 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
21 //   And print out the output value
22 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
23 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
24 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
25 //    Where :
26 //    * NAME is the name of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
28 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
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31         if (firsttime==true)
32         {
33                 firsttime       = false;
34                 decimatepro = vtkDecimatePro::New();
35         }
36     
37     if (bbGetInputIn()!=NULL)
38     {
39         decimatepro->SetInputData( bbGetInputIn() );
40         decimatepro->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
41         decimatepro->PreserveTopologyOn();
42         decimatepro->Update();
43         bbSetOutputOut(decimatepro->GetOutput() );
44     } else {
45         bbSetOutputOut( NULL );
46     } // if In
47 }
48 //===== 
49 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
50 //===== 
51 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserSetDefaultValues()
52 {
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54 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
55 //    Here we initialize the input 'In' to 0
56         firsttime       =       true;
57         decimatepro     =       NULL;
58         bbSetInputIn(NULL);
59         bbSetInputTargetReduction(0.5);
60     bbSetOutputOut( NULL );
61 }
62 //===== 
63 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
64 //===== 
65 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserInitializeProcessing()
66 {
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68 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
69 //    Here does nothing 
70 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
71 //    if any 
72
73   
74 }
75 //===== 
76 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
77 //===== 
78 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserFinalizeProcessing()
79 {
80
81 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
82 //    Here does nothing 
83 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
84 //    if any
85   
86         if (decimatepro!=NULL)
87         {
88                 decimatepro->Delete();
89         } 
90
91 }
92 }
93 // EO namespace bbcreaVtk
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