]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
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[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_DecimatePro.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8 namespace bbcreaVtk
9 {
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11 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_DecimatePro)
12 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_DecimatePro,bbtk::AtomicBlackBox);
13 //===== 
14 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
15 //===== 
16 void MeshReduction_DecimatePro::Process()
17 {
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19 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
20 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
21 //   And print out the output value
22 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
23 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
24 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
25 //    Where :
26 //    * NAME is the name of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
28 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
30
31     printf("EED MeshReduction_DecimatePro::Process In=%p \n",bbGetInputIn() );
32
33
34         if (firsttime==true)
35         {
36                 firsttime       = false;
37                 decimatepro = vtkDecimatePro::New();
38         }
39     
40     if (bbGetInputIn()!=NULL)
41     {
42         decimatepro->SetInputData( bbGetInputIn() );
43         decimatepro->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
44         decimatepro->PreserveTopologyOn();
45         decimatepro->Update();
46         bbSetOutputOut(decimatepro->GetOutput() );
47     } else {
48         bbSetOutputOut( NULL );
49     } // if In
50 }
51 //===== 
52 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
53 //===== 
54 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserSetDefaultValues()
55 {
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57 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
58 //    Here we initialize the input 'In' to 0
59         firsttime       =       true;
60         decimatepro     =       NULL;
61         bbSetInputIn(NULL);
62         bbSetInputTargetReduction(0.5);
63     bbSetOutputOut( NULL );
64 }
65 //===== 
66 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
67 //===== 
68 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserInitializeProcessing()
69 {
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71 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
72 //    Here does nothing 
73 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
74 //    if any 
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76   
77 }
78 //===== 
79 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
80 //===== 
81 void MeshReduction_DecimatePro::bbUserFinalizeProcessing()
82 {
83
84 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
85 //    Here does nothing 
86 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
87 //    if any
88   
89         if (decimatepro!=NULL)
90         {
91                 decimatepro->Delete();
92         } 
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94 }
95 }
96 // EO namespace bbcreaVtk
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