]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.cxx
#3251 creaVtk Feature New Normal - STL read write and Mesh_reduction
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_QuadricDecimation)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_QuadricDecimation,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MeshReduction_QuadricDecimation::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29
30         if (firsttime==true)
31         {
32                 firsttime       =false;
33                 quadricdecimation = vtkQuadricDecimation::New();
34         }
35         quadricdecimation->SetInputData( bbGetInputIn() );
36
37         quadricdecimation->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
38
39         quadricdecimation->Update();
40         bbSetOutputOut(quadricdecimation->GetOutput() );  
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
44 //===== 
45 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserSetDefaultValues()
46 {
47
48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50         firsttime                       =       true;
51         quadricdecimation       =       NULL;
52         bbSetInputIn(NULL);
53         bbSetInputTargetReduction(0.5);
54 }
55 //===== 
56 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
57 //===== 
58 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserInitializeProcessing()
59 {
60
61 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
62 //    Here does nothing 
63 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
64 //    if any 
65
66   
67 }
68 //===== 
69 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
70 //===== 
71 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserFinalizeProcessing()
72 {
73
74 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
75 //    Here does nothing 
76 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
77 //    if any
78
79         if (quadricdecimation!=NULL)
80         {
81                 quadricdecimation->Delete();
82         } 
83 }
84 }
85 // EO namespace bbcreaVtk
86
87