]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.cxx
#3493 MeshManager
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkMeshReduction_QuadricDecimation.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,MeshReduction_QuadricDecimation)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshReduction_QuadricDecimation,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MeshReduction_QuadricDecimation::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
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30         if (firsttime==true)
31         {
32                 firsttime       =false;
33                 quadricdecimation = vtkQuadricDecimation::New();
34         }
35     if (bbGetInputIn()!=NULL)
36     {
37         quadricdecimation->SetInputData( bbGetInputIn() );
38         quadricdecimation->SetTargetReduction( bbGetInputTargetReduction() );
39         quadricdecimation->Update();
40         bbSetOutputOut(quadricdecimation->GetOutput() );
41     } else {
42         bbSetOutputOut( NULL );
43     } // if In
44
45 }
46 //===== 
47 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
48 //===== 
49 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserSetDefaultValues()
50 {
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52 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
53 //    Here we initialize the input 'In' to 0
54         firsttime                       =       true;
55         quadricdecimation       =       NULL;
56         bbSetInputIn(NULL);
57         bbSetInputTargetReduction(0.5);
58 }
59 //===== 
60 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
61 //===== 
62 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserInitializeProcessing()
63 {
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65 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
66 //    Here does nothing 
67 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
68 //    if any 
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70   
71 }
72 //===== 
73 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
74 //===== 
75 void MeshReduction_QuadricDecimation::bbUserFinalizeProcessing()
76 {
77
78 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
79 //    Here does nothing 
80 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
81 //    if any
82
83         if (quadricdecimation!=NULL)
84         {
85                 quadricdecimation->Delete();
86         } 
87 }
88 }
89 // EO namespace bbcreaVtk
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