]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkRender_Tools.cxx
#3519 Render_Tool box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkRender_Tools.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkRender_Tools.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7 #include "vtkRenderWindow.h"
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,Render_Tools)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Render_Tools,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void Render_Tools::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
32 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
33       
34     if ( bbGetInputType()==10 )
35     {
36         if  ( bbGetInputRenderer()!=NULL)
37         {
38             bbGetInputRenderer()->ResetCamera();
39             bbGetInputRenderer()->GetRenderWindow()->Render();
40         } // if Renderer
41     } // if type
42     if ( bbGetInputType()==20 )
43     {
44         if  ( bbGetInputRenderer()!=NULL)
45         {
46             bbGetInputRenderer()->ResetCamera();
47         } // if Renderer
48     } // if type
49 }
50 //===== 
51 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
52 //===== 
53 void Render_Tools::bbUserSetDefaultValues()
54 {
55
56 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
57 //    Here we initialize the input 'In' to 0
58     bbSetInputType(0);
59     bbSetInputRenderer(NULL);
60
61 }
62 //===== 
63 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
64 //===== 
65 void Render_Tools::bbUserInitializeProcessing()
66 {
67
68 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
69 //    Here does nothing 
70 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
71 //    if any 
72
73   
74 }
75 //===== 
76 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
77 //===== 
78 void Render_Tools::bbUserFinalizeProcessing()
79 {
80
81 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
82 //    Here does nothing 
83 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
84 //    if any
85   
86 }
87 }
88 // EO namespace bbcreaVtk
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