]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkScalarBarActor.cxx
#3458 box HausdorffDistancePointSetFilter
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkScalarBarActor.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkScalarBarActor.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8 namespace bbcreaVtk
9 {
10
11 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,ScalarBarActor)
12 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ScalarBarActor,bbtk::AtomicBlackBox);
13 //===== 
14 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
15 //===== 
16 void ScalarBarActor::Process()
17 {
18
19 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
20 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
21 //   And print out the output value
22 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
23 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
24 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
25 //    Where :
26 //    * NAME is the name of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
28 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
30
31
32 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
33 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
34   
35
36      if (firsttime==true)
37           {
38                         firsttime=false;
39                         scalarbarActor = vtkScalarBarActor::New();
40                         scalarbarActor->SetLookupTable( bbGetInputLookupTable() );
41                         scalarbarActor->SetTitle( bbGetInputTitle().c_str() );
42                         scalarbarActor->SetNumberOfLabels(5);
43                         if (bbGetInputDisplayPosition().size()==2)
44                         { 
45                                 scalarbarActor->SetDisplayPosition( bbGetInputDisplayPosition()[0] , bbGetInputDisplayPosition()[1] );
46                         } //if 
47                         int fontsize = scalarbarActor->GetLabelTextProperty()->GetFontSize();
48                         scalarbarActor->GetLabelTextProperty()->SetFontSize(fontsize/2);
49                         if (bbGetInputRenderer()!=NULL)
50                         {
51                  bbGetInputRenderer()->AddActor2D( scalarbarActor );                            
52                         } // if
53      } // firsttime
54
55         if (scalarbarActor!=NULL)
56         {
57                 scalarbarActor->SetVisibility( bbGetInputActive() );    
58         } // if scalarbarActor NULL
59
60 }
61
62 //===== 
63 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
64 //===== 
65 void ScalarBarActor::bbUserSetDefaultValues()
66 {
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68 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
69 //    Here we initialize the input 'In' to 0
70    bbSetInputLookupTable(NULL);
71    bbSetInputRenderer(NULL);
72    bbSetInputTitle("Value");
73    bbSetInputActive(true);
74    firsttime            = true;
75    scalarbarActor       = NULL;
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77 }
78 //===== 
79 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
80 //===== 
81 void ScalarBarActor::bbUserInitializeProcessing()
82 {
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84 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
85 //    Here does nothing 
86 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
87 //    if any 
88
89   
90 }
91 //===== 
92 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
93 //===== 
94 void ScalarBarActor::bbUserFinalizeProcessing()
95 {
96
97 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
98 //    Here does nothing 
99 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
100 //    if any
101   
102 }
103 }
104 // EO namespace bbcreaVtk
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