]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
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[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkTensorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
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12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,TensorsVisu)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(TensorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void TensorsVisu::Process()
18 {
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20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
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32
33 printf("EED TensorsVisu::Process() Start\n");
34
35      tensorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
36      tensorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
37      tensorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
38      tensorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
39      tensorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
40      tensorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
41 printf("EED TensorsVisu::Process() 1\n");
42      tensorsvisu.Process();
43 printf("EED TensorsVisu::Process() 2\n");
44      bbSetOutputOut( tensorsvisu.GetProp3D() );
45 printf("EED TensorsVisu::Process() End\n");
46
47 }
48 //===== 
49 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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51 void TensorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
52 {
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54 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
55 //    Here we initialize the input 'In' to 0
56    bbSetInputActive(false);
57    bbSetInputIn(NULL);
58    bbSetInputRenderer(NULL);
59    bbSetInputScaleFactor(500);
60    bbSetInputOpacity(1);
61    bbSetInputTypeForm(0);
62 }
63 //===== 
64 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
65 //===== 
66 void TensorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
67 {
68
69 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
70 //    Here does nothing 
71 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
72 //    if any 
73
74   
75 }
76 //===== 
77 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
78 //===== 
79 void TensorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
80 {
81
82 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
83 //    Here does nothing 
84 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
85 //    if any
86   
87 }
88 }
89 // EO namespace bbcreaVtk
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