]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
bab4780ab3fba9185341b9de6be40cfba8fc50f0
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkTensorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,TensorsVisu)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(TensorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void TensorsVisu::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31
32
33      tensorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
34      tensorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
35      tensorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
36      tensorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
37      tensorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
38      tensorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
39      tensorsvisu.Process();
40      bbSetOutputOut( tensorsvisu.GetProp3D() );
41
42 }
43 //===== 
44 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
45 //===== 
46 void TensorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
47 {
48
49 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
50 //    Here we initialize the input 'In' to 0
51    bbSetInputActive(false);
52    bbSetInputIn(NULL);
53    bbSetInputRenderer(NULL);
54    bbSetInputScaleFactor(500);
55    bbSetInputOpacity(1);
56    bbSetInputTypeForm(0);
57 }
58 //===== 
59 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
60 //===== 
61 void TensorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
62 {
63
64 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
65 //    Here does nothing 
66 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
67 //    if any 
68
69   
70 }
71 //===== 
72 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
73 //===== 
74 void TensorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
75 {
76
77 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
78 //    Here does nothing 
79 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
80 //    if any
81   
82 }
83 }
84 // EO namespace bbcreaVtk
85
86