]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
VectorField 2D view
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkVectorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,VectorsVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(VectorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void VectorsVisu::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29      vectorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
30      vectorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
31      vectorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
32      vectorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
33      vectorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
34      vectorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
35      vectorsvisu.SetOrientation( bbGetInputOrientation() );
36      vectorsvisu.Process();
37      bbSetOutputOut( vectorsvisu.GetProp3D() );
38   
39 }
40 //===== 
41 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
42 //===== 
43 void VectorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
44 {
45
46 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
47 //    Here we initialize the input 'In' to 0
48
49    bbSetInputActive(false);
50    bbSetInputIn(NULL);
51    bbSetInputRenderer(NULL);
52    bbSetInputScaleFactor(500);
53    bbSetInputOpacity(1);
54    bbSetInputTypeForm(0);  
55    bbSetInputOrientation(0);  
56 }
57 //===== 
58 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
59 //===== 
60 void VectorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
61 {
62
63 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
64 //    Here does nothing 
65 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
66 //    if any 
67
68   
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void VectorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
74 {
75
76 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
79 //    if any
80   
81 }
82 }
83 // EO namespace bbcreaVtk
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