]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
#3100 creaVtk Feature New Normal - Vectors Visu refresh
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkVectorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,VectorsVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(VectorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void VectorsVisu::Process()
15 {
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17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 printf("EED VectorsVisu::Process Start \n");
30      vectorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
31      vectorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
32      vectorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
33      vectorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
34      vectorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
35      vectorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
36      vectorsvisu.SetOrientation( bbGetInputOrientation() );
37      vectorsvisu.SetExternalLut( bbGetInputExternalLut() );
38      vectorsvisu.Process();
39      bbSetOutputOut( vectorsvisu.GetProp3D() );
40 printf("EED VectorsVisu::Process End \n");
41   
42 }
43 //===== 
44 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
45 //===== 
46 void VectorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
47 {
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49 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
50 //    Here we initialize the input 'In' to 0
51
52    bbSetInputActive(false);
53    bbSetInputIn(NULL);
54    bbSetInputRenderer(NULL);
55    bbSetInputScaleFactor(500);
56    bbSetInputOpacity(1);
57    bbSetInputTypeForm(0);  
58    bbSetInputOrientation(0);  
59    bbSetInputExternalLut(NULL);  
60 }
61 //===== 
62 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
63 //===== 
64 void VectorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
65 {
66
67 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
68 //    Here does nothing 
69 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
70 //    if any 
71
72   
73 }
74 //===== 
75 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
76 //===== 
77 void VectorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
78 {
79
80 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
81 //    Here does nothing 
82 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
83 //    if any
84   
85 }
86 }
87 // EO namespace bbcreaVtk
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