]> Creatis software - bbtkGEditor.git/blob - lib/EditorGraphicBBS/bbsKernelEditorGraphic/GObjectModel.cxx
It works !! Basic D&D and creation of VTK rectangle... Good work
[bbtkGEditor.git] / lib / EditorGraphicBBS / bbsKernelEditorGraphic / GObjectModel.cxx
1 /*=========================================================================                                                                               
2 Program:   bbtk
3 Module:    $RCSfile$
4 Language:  C++
5 Date:      $Date$
6 Version:   $Revision$
7 =========================================================================*/
8
9 /* ---------------------------------------------------------------------
10
11 * Copyright (c) CREATIS-LRMN (Centre de Recherche en Imagerie Medicale)
12 * Authors : Eduardo Davila, Laurent Guigues, Jean-Pierre Roux
13 *
14 *  This software is governed by the CeCILL-B license under French law and 
15 *  abiding by the rules of distribution of free software. You can  use, 
16 *  modify and/ or redistribute the software under the terms of the CeCILL-B 
17 *  license as circulated by CEA, CNRS and INRIA at the following URL 
18 *  http://www.cecill.info/licences/Licence_CeCILL-B_V1-en.html 
19 *  or in the file LICENSE.txt.
20 *
21 *  As a counterpart to the access to the source code and  rights to copy,
22 *  modify and redistribute granted by the license, users are provided only
23 *  with a limited warranty  and the software's author,  the holder of the
24 *  economic rights,  and the successive licensors  have only  limited
25 *  liability. 
26 *
27 *  The fact that you are presently reading this means that you have had
28 *  knowledge of the CeCILL-B license and that you accept its terms.
29 * ------------------------------------------------------------------------ */                                                                         
30
31 /**
32 *  \file 
33 *  \brief Class bbtk::GObjectModel 
34 */
35
36
37 #include "GObjectModel.h"
38
39 namespace bbtk
40 {
41
42
43         //=========================================================================
44         GObjectModel::GObjectModel()
45         {
46
47                 _xInic = 0;
48                 _yInic = 0;
49                 _zInic = 900;
50                 _xFin = 0;
51                 _yFin = 0;
52                 _zFin = 900;
53         }
54
55         //=========================================================================
56         GObjectModel::~GObjectModel()
57         {
58         }
59         //=========================================================================
60
61         void GObjectModel::getInicPoint(double& x, double& y, double& z)
62         {
63                 x = _xInic;
64                 y = _yInic;
65                 z = _zInic;
66         }
67         //=========================================================================
68
69         void GObjectModel::getFinalPoint(double& x, double& y, double& z)
70         {
71                 x = _xInic+BOX_SIDE;
72                 y = _yInic+BOX_SIDE;
73                 z = _zFin;
74         }
75         //=========================================================================
76
77         void GObjectModel::setInicPoint(double& x, double& y, double& z)
78         {
79                 _xInic = x;
80                 _yInic = y;
81                 _zInic = z;
82                 
83         }
84         //=========================================================================
85
86         void GObjectModel::setFinalPoint(double& x, double& y, double& z)
87         {
88                 _xFin = x;
89                 _yFin = y;
90                 _zFin = z;
91         }
92         //=========================================================================
93
94
95
96 }  // EO namespace bbtk
97
98 // EOF
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