]> Creatis software - bbtkGEditor.git/blob - lib/EditorGraphicBBS/bbsVtkGUIEditorGraphic/GObjectsMVCFactory.cxx
It works !! Basic D&D and creation of VTK rectangle... Good work
[bbtkGEditor.git] / lib / EditorGraphicBBS / bbsVtkGUIEditorGraphic / GObjectsMVCFactory.cxx
1 /*=========================================================================                                                                               
2 Program:   bbtk
3 Module:    $RCSfile$
4 Language:  C++
5 Date:      $Date$
6 Version:   $Revision$
7 =========================================================================*/
8
9 /* ---------------------------------------------------------------------
10
11 * Copyright (c) CREATIS-LRMN (Centre de Recherche en Imagerie Medicale)
12 * Authors : Eduardo Davila, Laurent Guigues, Jean-Pierre Roux
13 *
14 *  This software is governed by the CeCILL-B license under French law and 
15 *  abiding by the rules of distribution of free software. You can  use, 
16 *  modify and/ or redistribute the software under the terms of the CeCILL-B 
17 *  license as circulated by CEA, CNRS and INRIA at the following URL 
18 *  http://www.cecill.info/licences/Licence_CeCILL-B_V1-en.html 
19 *  or in the file LICENSE.txt.
20 *
21 *  As a counterpart to the access to the source code and  rights to copy,
22 *  modify and redistribute granted by the license, users are provided only
23 *  with a limited warranty  and the software's author,  the holder of the
24 *  economic rights,  and the successive licensors  have only  limited
25 *  liability. 
26 *
27 *  The fact that you are presently reading this means that you have had
28 *  knowledge of the CeCILL-B license and that you accept its terms.
29 * ------------------------------------------------------------------------ */                                                                         
30
31 /**
32 *  \file 
33 *  \brief Class bbtk::GObjectsMVCFactory 
34 */
35
36
37 #include "GObjectsMVCFactory.h"
38
39 namespace bbtk
40 {
41
42
43         //=========================================================================
44
45         GObjectsMVCFactory* GObjectsMVCFactory:: instance = NULL;
46         GObjectsMVCFactory::GObjectsMVCFactory()
47         {
48                 
49         }
50
51         //=========================================================================
52         GObjectsMVCFactory::~GObjectsMVCFactory()
53         {
54                 GObjectsMVCFactory::destroyInstance();
55         }
56         //=========================================================================
57
58
59         GObjectsMVCFactory* GObjectsMVCFactory :: getInstance()
60         {
61                 if(instance == NULL){
62                         instance = new GObjectsMVCFactory();
63                 }
64                 return instance;
65         }
66
67         //=========================================================================
68
69         void GObjectsMVCFactory :: destroyInstance()
70         {
71                 instance=NULL;
72         }
73
74         //=========================================================================
75
76         vtkGObjectView* GObjectsMVCFactory :: createGObjectView(int type)
77         {
78                 vtkGObjectView* view = NULL;
79                 if (type == GBLACKBOX)
80                 {
81                         view = new vtkGBlackBoxView();
82                 }
83                 return view;
84         }
85
86         //=========================================================================
87
88         GObjectController* GObjectsMVCFactory :: createGObjectController(int type)
89         {
90                 GObjectController *controller = NULL;
91                 if (type == GBLACKBOX)
92                 {
93                         controller = new GBlackBoxController();
94                 }
95                 return controller;
96         }
97
98         //=========================================================================
99         
100         GObjectModel* GObjectsMVCFactory :: createGObjectModel(int type)
101         {
102                 GObjectModel *model = NULL;
103                 if (type == GBLACKBOX)
104                 {
105                         model = new GBlackBoxModel();
106                 }
107                 return model;
108         }
109
110         //=========================================================================
111
112
113 }  // EO namespace bbtk
114
115 // EOF
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