1 #include "image3DDequeUR.h"
3 Image3DDequeUR::Image3DDequeUR() {
4 this->m_currentPos = 0;
7 Image3DDequeUR::~Image3DDequeUR() {
11 void Image3DDequeUR::addImageToContainer(ImageType* img,
12 const RegionS& region) {
15 void Image3DDequeUR::loadImageToPMemory() {
18 void Image3DDequeUR::removeImageFromPMemory() {
21 ImageType* Image3DDequeUR::undo() {
24 ImageType* Image3DDequeUR::redo() {
27 void Image3DDequeUR::removeFirstImageFromContainer() {
28 this->m_ImgDeque.pop_front();
30 void Image3DDequeUR::removeLastImageFromContainer() {
31 this->m_ImgDeque.pop_back();
33 void Image3DDequeUR::cleanContainer() {
34 this->m_ImgDeque.clear();
36 void Image3DDequeUR::cleanContainerFromIndex(const unsigned int& index) {
37 for (int i = this->m_ImgDeque.size(); i >= index; i--) {
38 this->m_ImgDeque.pop_back();