2 #include "imageDequeUR.h"
4 ImageDequeUR::ImageDequeUR() {
5 this->m_currentPos = 0;
8 ImageDequeUR::~ImageDequeUR() {
12 void ImageDequeUR::addImageToContainer(ImageType* img, const RegionS& region) {
15 void ImageDequeUR::loadImageToPMemory() {
18 void ImageDequeUR::removeImageFromPMemory() {
21 ImageType* ImageDequeUR::undo() {
24 ImageType* ImageDequeUR::redo() {
27 void ImageDequeUR::removeFirstImageFromContainer() {
28 this->m_ImgDeque.pop_front();
30 void ImageDequeUR::removeLastImageFromContainer() {
31 this->m_ImgDeque.pop_back();
33 void ImageDequeUR::cleanContainer() {
34 this->m_ImgDeque.clear();
36 void ImageDequeUR::cleanContainerFromIndex(const unsigned int& index) {
37 for (int i = this->m_ImgDeque.size(); i >= index; i--) {
38 this->m_ImgDeque.pop_back();