]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/std/src/bbstdAddStringToVector.cxx
#3485 New box AddStringToVector
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdAddStringToVector.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbstdAddStringToVector.h"
5 #include "bbstdPackage.h"
6 namespace bbstd
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,AddStringToVector)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(AddStringToVector,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void AddStringToVector::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29     std::vector<std::string> lst = bbGetInputStringVector();
30     if (bbGetInputIn0().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn0() );
31     if (bbGetInputIn1().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn1() );
32     if (bbGetInputIn2().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn2() );
33     if (bbGetInputIn3().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn3() );
34     if (bbGetInputIn4().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn4() );
35     if (bbGetInputIn5().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn5() );
36     if (bbGetInputIn6().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn6() );
37     if (bbGetInputIn7().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn7() );
38     if (bbGetInputIn8().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn8() );
39     if (bbGetInputIn9().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn9() );
40     bbSetOutputOut( lst );
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
44 //===== 
45 void AddStringToVector::bbUserSetDefaultValues()
46 {
47
48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50 //   bbSetInputIn(0);
51   
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void AddStringToVector::bbUserInitializeProcessing()
57 {
58
59 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
60 //    Here does nothing 
61 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
62 //    if any 
63
64   
65 }
66 //===== 
67 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
68 //===== 
69 void AddStringToVector::bbUserFinalizeProcessing()
70 {
71
72 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
73 //    Here does nothing 
74 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
75 //    if any
76   
77 }
78 }
79 // EO namespace bbstd
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