]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/std/src/bbstdMapToLst.cxx
#3423 BBTK Feature New Normal - box std MapToLst
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdMapToLst.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbstdMapToLst.h"
5 #include "bbstdPackage.h"
6 namespace bbstd
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,MapToLst)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MapToLst,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MapToLst::Process()
15 {
16         printf("EED MapToLst::Process Start\n");
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29         std::vector<std::string> lstTitles;
30         std::vector<std::string> lstValues;
31   
32         for ( auto& element : bbGetInputInMap() )
33         {
34                 lstTitles.push_back(element.first);
35                 lstValues.push_back(element.second);
36         } // for 
37
38         bbSetOutputLstTitles( lstTitles );
39         bbSetOutputLstValues( lstValues );
40
41         printf("EED MapToLst::Process End\n");
42
43 }
44 //===== 
45 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
46 //===== 
47 void MapToLst::bbUserSetDefaultValues()
48 {
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50 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
51 //    Here we initialize the input 'In' to 0
52 //   bbSetInputIn(0);
53   
54 }
55 //===== 
56 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
57 //===== 
58 void MapToLst::bbUserInitializeProcessing()
59 {
60
61 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
62 //    Here does nothing 
63 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
64 //    if any 
65
66   
67 }
68 //===== 
69 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
70 //===== 
71 void MapToLst::bbUserFinalizeProcessing()
72 {
73
74 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
75 //    Here does nothing 
76 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
77 //    if any
78   
79 }
80 }
81 // EO namespace bbstd
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