]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/std/src/bbstdSpin.cxx
#3468 spin box
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdSpin.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbstdSpin.h"
5 #include "bbstdPackage.h"
6 namespace bbstd
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,Spin)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Spin,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void Spin::Process()
15 {
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17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
29 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
30   
31
32         count = count+bbGetInputStep();
33         if (bbGetInputLoop()==true)
34         {
35                 if (count>bbGetInputEnd())
36                 {
37                         count = bbGetInputStart();
38                 } // if count
39         }else{
40                 if (count>bbGetInputEnd())
41                 {
42                         count = bbGetInputEnd();
43                 } // if count
44         } // if Loop
45         
46         if (count<bbGetInputStart()) 
47         {
48                 count = bbGetInputStart();
49         }
50         bbSetOutputOut(count);
51
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void Spin::bbUserSetDefaultValues()
57 {
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59 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
60 //    Here we initialize the input 'In' to 0
61    count = 0;
62    bbSetInputLoop(true);
63    bbSetInputStep(1);
64    bbSetInputStart(0);
65    bbSetInputEnd(100);
66    bbSetInputEnd(100);
67  
68 }
69 //===== 
70 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
71 //===== 
72 void Spin::bbUserInitializeProcessing()
73 {
74
75 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
76 //    Here does nothing 
77 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
78 //    if any 
79
80   
81 }
82 //===== 
83 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
84 //===== 
85 void Spin::bbUserFinalizeProcessing()
86 {
87
88 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
89 //    Here does nothing 
90 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
91 //    if any
92   
93 }
94 }
95 // EO namespace bbstd
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