]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/vtk/src/bbvtkMaskPoint.cxx
58a2c739344f021adec9f3ad0871f92716aa2f94
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkMaskPoint.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbvtkMaskPoint.h"
5 #include "bbvtkPackage.h"
6 namespace bbvtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,MaskPoint)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MaskPoint,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MaskPoint::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //EED 2017-01-01 Migration VTK7
30 #if (VTK_MAJOR_VERSION <= 5) 
31         maskpoints->SetInput( bbGetInputIn() );  
32 #endif
33 #if (VTK_MAJOR_VERSION >= 6) 
34         maskpoints->SetInputData( bbGetInputIn() );  
35 #endif
36
37         maskpoints->SetOnRatio( bbGetInputRatio() );
38         maskpoints->RandomModeOn();     
39         maskpoints->SetMaximumNumberOfPoints(5000);     
40         maskpoints->Update();
41         bbSetOutputOut( maskpoints->GetOutput() );
42 }
43 //===== 
44 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
45 //===== 
46 void MaskPoint::bbUserSetDefaultValues()
47 {
48
49 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
50 //    Here we initialize the input 'In' to 0
51    bbSetInputIn(NULL);
52    bbSetOutputOut(NULL);
53   
54 }
55 //===== 
56 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
57 //===== 
58 void MaskPoint::bbUserInitializeProcessing()
59 {
60
61 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
62 //    Here does nothing 
63 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
64 //    if any 
65
66    maskpoints = vtkMaskPoints::New();
67   
68
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void MaskPoint::bbUserFinalizeProcessing()
74 {
75
76 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
79 //    if any
80      maskpoints->Delete();
81 }
82
83 }  // EO namespace bbvtk
84
85