]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/vtk/src/bbvtkMaskPoint.cxx
Future random option in MasPoint box
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkMaskPoint.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbvtkMaskPoint.h"
5 #include "bbvtkPackage.h"
6 namespace bbvtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,MaskPoint)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MaskPoint,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void MaskPoint::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29
30         if (bbGetInputActive()==true)
31         {
32         //EED 2017-01-01 Migration VTK7
33         #if (VTK_MAJOR_VERSION <= 5) 
34                         maskpoints->SetInput( bbGetInputIn() );  
35         #endif
36         #if (VTK_MAJOR_VERSION >= 6) 
37                         maskpoints->SetInputData( bbGetInputIn() );  
38         #endif
39
40                 maskpoints->SetOnRatio( bbGetInputRatio() );
41
42                 if (bbGetInputRandomType()==-1)
43                 {
44                         maskpoints->RandomModeOff();    
45                 } else if(bbGetInputRandomType()==0) {
46                         maskpoints->RandomModeOn();     
47                         maskpoints->SetRandomModeType(0);
48                 }
49
50         //      maskpoints->SetMaximumNumberOfPoints(5000);     
51                 maskpoints->Update();
52                 bbSetOutputOut( maskpoints->GetOutput() );
53         } // if Active
54 }
55 //===== 
56 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
57 //===== 
58 void MaskPoint::bbUserSetDefaultValues()
59 {
60
61 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
62 //    Here we initialize the input 'In' to 0
63    bbSetInputActive( true );
64    bbSetInputIn(NULL);
65    bbSetOutputOut(NULL);
66    bbSetInputRandomType(-1);
67    bbSetInputRatio(30);
68   
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void MaskPoint::bbUserInitializeProcessing()
74 {
75
76 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
79 //    if any 
80
81    maskpoints = vtkMaskPoints::New();
82   
83
84 }
85 //===== 
86 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
87 //===== 
88 void MaskPoint::bbUserFinalizeProcessing()
89 {
90
91 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
92 //    Here does nothing 
93 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
94 //    if any
95      maskpoints->Delete();
96 }
97
98 }  // EO namespace bbvtk
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