]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/vtk/src/bbvtkStructuredPointsReader.cxx
no message
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkStructuredPointsReader.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbvtkStructuredPointsReader.h"
5 #include "bbvtkPackage.h"
6 namespace bbvtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,StructuredPointsReader)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(StructuredPointsReader,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void StructuredPointsReader::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29         if ( bbGetInputIn().c_str()!="")
30         {
31                 spr -> SetFileName( bbGetInputIn().c_str() );
32                 sp = spr->GetOutput();
33                 sp -> Update();
34                 bbSetOutputOut( sp );
35         } else {
36                 bbSetOutputOut( NULL );
37         }
38         
39 }
40 //===== 
41 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
42 //===== 
43 void StructuredPointsReader::bbUserSetDefaultValues()
44 {
45
46 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
47 //    Here we initialize the input 'In' to 0
48    bbSetInputIn("");
49    bbSetOutputOut( NULL );
50
51 }
52 //===== 
53 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
54 //===== 
55 void StructuredPointsReader::bbUserInitializeProcessing()
56 {
57
58 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
59 //    Here does nothing 
60 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
61 //    if any 
62         
63         sp = vtkImageData::New();
64         spr = vtkStructuredPointsReader::New();    
65         
66         
67         
68 }
69 //===== 
70 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
71 //===== 
72 void StructuredPointsReader::bbUserFinalizeProcessing()
73 {
74
75 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
76 //    Here does nothing 
77 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
78 //    if any
79   
80 }
81 }
82 // EO namespace bbvtk
83
84