]> Creatis software - bbtk.git/blob - packages/vtk/src/bbvtkText3D.cxx
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[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkText3D.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbvtkText3D.h"
5 #include "bbvtkPackage.h"
6
7 #include "vtkTextActor3D.h"
8 #include "vtkTextProperty.h"
9
10
11 namespace bbvtk
12 {
13
14 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,Text3D)
15 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Text3D,bbtk::AtomicBlackBox);
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17 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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19 void Text3D::Process()
20 {
21
22 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
23 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
24 //   And print out the output value
25 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
26 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
27 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
28 //    Where :
29 //    * NAME is the name of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
31 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
32 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
33
34         vtkTextActor3D *textActor = vtkTextActor3D::New();
35         vtkTextProperty *textprop = vtkTextProperty::New();
36         textprop->SetColor( bbGetInputColour()[0] , bbGetInputColour()[1], bbGetInputColour()[2] );
37         textprop->SetFontSize( 14 );
38
39         textActor->SetTextProperty( textprop  );
40
41         textActor->SetInput( bbGetInputIn().c_str()  );
42         textActor->SetPosition(  bbGetInputX(), bbGetInputY(),bbGetInputZ() );
43         bbGetInputRenderer()->AddActor( textActor );
44         bbSetOutputOut(textActor);
45         
46 }
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48 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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50 void Text3D::bbUserSetDefaultValues()
51 {
52
53 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
54 //    Here we initialize the input 'In' to 0
55    bbSetInputIn("<void>");
56         bbSetInputX(0);
57         bbSetInputY(0);
58         bbSetInputZ(0);
59         
60         std::vector<double> colour;
61         colour.push_back(1);
62         colour.push_back(0);
63         colour.push_back(0);
64         bbSetInputColour(colour);
65         bbSetInputRenderer(NULL);
66 }
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68 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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70 void Text3D::bbUserInitializeProcessing()
71 {
72
73 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
74 //    Here does nothing 
75 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
76 //    if any 
77
78   
79 }
80 //===== 
81 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
82 //===== 
83 void Text3D::bbUserFinalizeProcessing()
84 {
85
86 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
87 //    Here does nothing 
88 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
89 //    if any
90   
91 }
92 }
93 // EO namespace bbvtk
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