]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/blobdiff - PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractiveDemoFabianADC.bbs
*** empty log message ***
[creaRigidRegistration.git] / PackRecalage / bbs / appli / ViewerMerge2DInteractiveDemoFabianADC.bbs
diff --git a/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractiveDemoFabianADC.bbs b/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractiveDemoFabianADC.bbs
deleted file mode 100644 (file)
index 0cd8d77..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,397 +0,0 @@
-load wx
-load std
-load vtk
-load wxvtk
-load creaMaracasVisu
-load PackVisuImages
-//load creaImageIO
-
-load PackRecalage
-
-//include vtk/boxes/bbLoadHola 
-//new LoadHola image
-
-new FileSelector imageSelector1
-new FileSelector imageSelector2
-
-new MetaImageReader image
-  connect imageSelector1.Out image.In
-
-new MetaImageReader image2 
-  connect imageSelector2.Out image2.In 
-  
-
-#new Gimmick image
-#new Gimmick image2
-
-#Viewer containing image 1
-
-new LayoutLine v1Layout
-new ViewerNV viewer1
-connect image.Out viewer1.In
-set viewer1.nTypeView "0"
-connect viewer1.Widget v1Layout.Widget1
-
-
-#Viewer containing image 2
-
-new LayoutLine v2Layout
-new ViewerNV viewer2
-connect image2.Out viewer2.In
-set viewer2.nTypeView "0"
-connect viewer2.Widget v2Layout.Widget1
-
-#LayoutSplit were the images will be
-
-new LayoutSplit initialImages
-set initialImages.Proportion "50"
-set initialImages.Orientation H
-connect v1Layout.Widget initialImages.Widget1
-connect v2Layout.Widget initialImages.Widget2
-
-#Layout line that will contain the buttons
-
-new LayoutLine buttonsLayout
-  set buttonsLayout.Orientation V
-
-#Slider were the angle will be entered
-
-new Slider slider
-  set slider.Title "Angle"
-  set slider.In 0
-  set slider.Min 0
-  set slider.Max 360
-  set slider.ReactiveOnTrack "1"
-  connect slider.Widget buttonsLayout.Widget1 
-
-
-
-#Slider were the xScale will be entered
-
-new Slider sliderX
-  set sliderX.Title "% Scale in X"
-  set sliderX.In 100
-  set sliderX.Min 10
-  set sliderX.Max 500
-  set sliderX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderX.Widget buttonsLayout.Widget2 
-
-
-
-#Slider were the yScale will be entered
-
-new Slider sliderY
-  set sliderY.Title "% Scale in Y"
-  set sliderY.In 100
-  set sliderY.Min 10
-  set sliderY.Max 500
-  set sliderY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderY.Widget buttonsLayout.Widget3 
-
-
-#Box were the transformation will be made
-
-new Transform2DBox transform
-  connect viewer2.Point transform.CenterPoint
-  connect slider.Out transform.Angle
-  connect sliderX.Out transform.ScaleX
-  connect sliderY.Out transform.ScaleY
-
-
-
-new ReSlicerBox reslice1
-  connect viewer1.Point reslice1.Origin
-  connect transform.Out reslice1.Transform
-  connect image2.Out reslice1.In
-
-new SliceImage slice1
-   connect reslice1.Out slice1.In
-   set slice1.Z "1"
-
-new Viewer2D viewer2d
-  connect reslice1.Out viewer2d.In
-  set viewer2d.Slice "1"
-
-#new ViewerNV viewer3
-  #connect reslice1.Out viewer3.In
-  #set viewer3.nTypeView "5"
-  #set viewer3.WinWidth "600"
-
-# Create the reslicers
-
-new SliceImage imgslice1
-new SliceImage imgslice2
-  connect image.Out imgslice1.In
- connect reslice1.Out imgslice2.In
-
-# Create the visulization box
-new CheckBoardBox cbb
- connect imgslice1.Out cbb.In1
- connect imgslice2.Out cbb.In2
-
-# Create the slider1
-new Slider sdr
- set sdr.ReactiveOnTrack 1
- set sdr.Max 50
- set sdr.In 14
-
-# Create the slider2
-new Slider sdr2
- set sdr2.ReactiveOnTrack 1
- set sdr2.Max 50
- set sdr2.In 14
-
-# Create the ZSlider for the slices
-
-new Slider sdrZ
- set sdrZ.ReactiveOnTrack 1
- set sdrZ.Max 50
- set sdrZ.Title "Z for slice"
-
-connect sdrZ.Out imgslice1.Z
-connect sdrZ.Out imgslice2.Z
-connect sdrZ.BoxChange imgslice1.BoxExecute
-connect sdrZ.BoxChange imgslice2.BoxExecute
-
-# Create viewer & layout
-new LayoutSplit checkerBoard
-new LayoutLine ly
-new ViewerNV viewerCH
-  set viewerCH.nTypeView "0"
- set checkerBoard.Proportion 80
-
-# Graphical pipeline
- connect sdr.Out cbb.Cols
- connect sdr2.Out cbb.Rows
- connect cbb.Out viewerCH.In
-
- #connect sdrZ.Widget ly.Widget1
- connect sdr.Widget ly.Widget2
- connect sdr2.Widget ly.Widget3
-
- connect viewerCH.Widget checkerBoard.Widget1 
- connect ly.Widget checkerBoard.Widget2
-
-# Create Surface View
-
-new SurfaceCreator surf
-  set surf.Color1 RED
-  set surf.Color2 BLUE
-
-  connect imgslice1.Out surf.Image1
-  connect imgslice2.Out surf.Image2
-
-new Slider sdrSurf1
- set sdrSurf1.Min -500
- set sdrSurf1.Max 500
- set sdrSurf1.In 100
-
-new Slider sdrSurf2
- set sdrSurf2.Min -500
- set sdrSurf2.Max 500
- set sdrSurf2.In 300
-
-  connect sdrSurf1.Out surf.Height1
-  connect sdrSurf2.Out surf.Height2
-
-# Create Surface Layouts
-
-new LayoutSplit surface
-new LayoutLine lySurf
-new Viewer3D viewerSurf
- set surface.Proportion 80
- connect sdrSurf1.Widget lySurf.Widget1
- connect sdrSurf2.Widget lySurf.Widget2
- connect viewerSurf.Renderer surf.Renderer
- #connect lySurf.BoxChange viewerSurf.BoxExecute
-
- connect surf.Out1 viewerSurf.In1
- connect surf.Out2 viewerSurf.In2
-
- connect viewerSurf.Widget surface.Widget1
- connect lySurf.Widget surface.Widget2
-
-#Create Substraction View
-
-new ImageSubstraction imageSub
-  connect imgslice1.Out imageSub.In1
-  connect imgslice2.Out imageSub.In2
-
-new Slider sdrSub1
-  set sdrSub1.In 51
-  set sdrSub1.Max 255
-  set sdrSub1.Min 0
-  set sdrSub1.Title "Upper Zero Level"
-
-new Slider sdrSub2
-  set sdrSub2.In 49
-  set sdrSub2.Max 255
-  set sdrSub2.Min 0
-  set sdrSub2.Title "Lower Zero Level"
-
-  connect sdrSub1.Out imageSub.In3
-  connect sdrSub2.Out imageSub.In4
-
-new ColourSelectorButton colorU
-new ColourSelectorButton colorM
-new ColourSelectorButton colorL
-
-  set colorU.WinTitle "Upper Level Colour"
-  set colorM.WinTitle "Middle Level Colour"
-  set colorL.WinTitle "Lower Level Colour"
-
-  set colorU.In "0"
-  set colorM.In "50,50,50"
-  set colorL.In "1"
-
-  connect colorU.Out imageSub.InU
-  connect colorM.Out imageSub.InM
-  connect colorL.Out imageSub.InL
-
-#Create substraction layout
-
-new Viewer2D subView
-  connect imageSub.Out subView.In
-
-new LayoutSplit substraction
-new LayoutLine lySub
-
-  connect sdrSub1.Widget lySub.Widget1
-  connect sdrSub2.Widget lySub.Widget2
-
-new LayoutLine lySubColor
-
-  set lySubColor.Orientation H
-  connect colorU.Widget lySubColor.Widget1
-  connect colorM.Widget lySubColor.Widget2
-  connect colorL.Widget lySubColor.Widget3
-
-  connect lySubColor.Widget lySub.Widget3
-
-  set substraction.Proportion "70"
-
-  connect subView.Widget substraction.Widget1
-  connect lySub.Widget substraction.Widget2
-/*
-# Create the transparency box
-new Transparency tb
- connect imgslice1.Out tb.Image1
- connect imgslice2.Out tb.Image2
-
-# Create viewer and add actors
-new Viewer3D transparency
- connect tb.Actor1 transparency.In1
- connect tb.Actor2 transparency.In2
-
-*/
-#Multiple inputs for managing the interaction
-
-new MultipleInputs mult
-  connect slider.BoxChange mult.In1
-  connect sliderX.BoxChange mult.In2
-  connect sliderY.BoxChange mult.In3
-  connect viewer1.BoxChange mult.In4
-  connect viewer2.BoxChange mult.In5
-  #connect mult.BoxChange viewer3.BoxExecute
-  #connect mult.BoxChange viewer2d.BoxExecute
-
-
-# Execution pipeline for checkboard
-
-new MultipleInputs mult2
-  connect ly.BoxChange mult2.In1
-  connect mult.BoxChange mult2.In2
-  connect imgslice1.BoxChange mult2.In3
-  connect imgslice2.BoxChange mult2.In4
-
-connect mult2.BoxChange cbb.BoxExecute
-connect cbb.BoxChange viewerCH.BoxExecute
-
-# Execution pipeline for Surface
-
-new MultipleInputs mult3
- connect mult2.BoxChange mult3.In1
- connect sdrSurf1.BoxChange mult3.In2
- connect sdrSurf2.BoxChange mult3.In3
-
- connect mult3.BoxChange surf.BoxExecute
- connect surf.BoxChange viewerSurf.BoxExecute
-
-#Execution pipeline for Substraction
-
-new MultipleInputs mult4
-  connect sdrSub1.BoxChange mult4.In1
-  connect sdrSub2.BoxChange mult4.In2
-  connect mult2.BoxChange mult4.In3
-
-new MultipleInputs mult5
-  connect mult4.BoxChange mult5.In1
-  connect colorU.BoxChange mult5.In2
-  connect colorM.BoxChange mult5.In3
-  connect colorL.BoxChange mult5.In4
-
-  connect mult5.BoxChange imageSub.BoxExecute
-  connect imageSub.BoxChange substraction.BoxExecute
-
-#Execution pipeline for Transparency
-/*
-connect mult2.BoxChange tb.BoxExecute
-connect tb.BoxChange transparency.BoxExecute
-*/
-# Button for saving
-
-new CommandButton saveBut
-  set saveBut.Label "Save Image"
-
-new FileSelector fileSave
-  set fileSave.OpenSave "Save"
-  set fileSave.Wildcard "*.mhd"
-
-new MetaImageWriter writSave
-  connect reslice1.Out writSave.In 
-  connect fileSave.Out writSave.Filename
-
-  connect saveBut.BoxChange fileSave.BoxExecute
-  connect fileSave.BoxChange writSave.BoxExecute
-
-#Layout were the images and the buttones will be displayed
-
-new LayoutSplit window1
-  set window1.WinWidth "600"
-  set window1.Proportion "80"
-  set window1.Orientation V
-  connect initialImages.Widget window1.Widget1
-  connect buttonsLayout.Widget window1.Widget2
-
-#new LayoutSplit checkBoard
-  #set window1.WinWidth "600"
-  #set window1.Proportion "80"
-  #set window1.Orientation V
-  #connect viewer3.Widget checkBoard.Widget1  
-  #connect checkView.Widget checkBoard.Widget1
-
-new LayoutTab tabs
-  connect checkerBoard.Widget tabs.Widget1
-  connect surface.Widget tabs.Widget2
-  connect substraction.Widget tabs.Widget3
-  //connect transparency.Widget tabs.Widget4
-
-new LayoutLine tools
-  connect sdrZ.Widget tools.Widget1
-  connect saveBut.Widget tools.Widget2
-
-new LayoutSplit window2
- connect tabs.Widget window2.Widget1
- connect tools.Widget window2.Widget2
- set window2.Proportion "90"
-
-new LayoutSplit main
-  set main.WinWidth "1200"
-  set main.Proportion "50"
-  set main.Orientation H
-  connect window1.Widget main.Widget1
-  connect window2.Widget main.Widget2
-
-#exec image
-#exec image2
-exec main
\ No newline at end of file