]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/blobdiff - PackRecalage/src/bbPackRecalageCalculateVectorBox.cxx
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[creaRigidRegistration.git] / PackRecalage / src / bbPackRecalageCalculateVectorBox.cxx
index 288710e21ebf07b46f33abefaf132c95d6d59989..acc9925fde6a320b506d4798aa3278b55a7050eb 100644 (file)
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 #include "bbPackRecalageCalculateVectorBox.h"
 #include "bbPackRecalagePackage.h"
+
+#include <string>
+
 namespace bbPackRecalage
 {
 
 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(PackRecalage,CalculateVectorBox)
 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(CalculateVectorBox,bbtk::AtomicBlackBox);
 void CalculateVectorBox::Process()
-{
-// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY 
-//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out' 
-//   And print out the output value 
-// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM : 
-//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&) 
-//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const  
-//    Where : 
-//    * NAME is the name of the input/output 
-//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input') 
-//    * TYPE is the C++ type of the input/output 
-//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input') 
-    //bbSetOutputOut( bbGetInputIn() ); 
-    //std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl; 
-  
+{      
+       if(!bbGetInputPointsX1().empty() && !bbGetInputPointsX2().empty())
+       {
+               //Checks that all the vector points are defined
+               if(bbGetInputPointsX1()[1] != NULL && bbGetInputPointsX2()[1] != NULL)
+               {
+                       //_vector->SetData(bbGetInputPointsX1(), bbGetInputPointsX2(), bbGetInputPointsY1(), bbGetInputPointsY2(), bbGetInputPointsZ1(), bbGetInputPointsZ2());
+                       //_vector->Run();
+
+                       //bbSetOutputOrigin(_vector->GetOrigin());
+                       //bbSetOutputOriginReslicer(_vector->GetOriginReslicer());
+                       //bbSetOutputOutAngle(_vector->GetAngle());
+               }
+       }
 }
 void CalculateVectorBox::bbUserSetDefaultValues()
 {
-//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX  
-//    Here we initialize the input 'In' to 0 
-   //bbSetInputIn(0); 
-  
+       _vector = new PlanesOperations();
+       std::vector<int> nullVector;
+       bbSetInputPointsX1(nullVector);
+       bbSetInputPointsX2(nullVector); 
 }
 void CalculateVectorBox::bbUserInitializeProcessing()
 {