]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blobdiff - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuChInfo3Dto2DRuler.cxx
#3481 wxVtkBaseView_Info add events mouse observer
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuChInfo3Dto2DRuler.cxx
index 95a565294b6da76789229114c63a618557598c75..276d6f1053ac32956f1990206e56e7574b9bf33c 100644 (file)
@@ -69,7 +69,7 @@ void ChInfo3Dto2DRuler::Process()
                centerpoint.push_back( bbGetInputCenterPointIn()[1] );
                centerpoint.push_back( bbGetInputCenterPointIn()[2] );
        } // if direction 1
-
+    
        if (bbGetInputDirection() == 2) 
        {
                rotationvector.push_back(0);  // vx
@@ -90,55 +90,47 @@ void ChInfo3Dto2DRuler::Process()
        bbSetOutputOutPointX(outpointX);
        bbSetOutputOutPointY(outpointY);
        bbSetOutputOutPointZ(outpointZ);
-
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void ChInfo3Dto2DRuler::bbUserSetDefaultValues()
 {
-
 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
 //    Here we initialize the input 'In' to 0
-
-
    std::vector<double> tmp;
    tmp.push_back( 0 );
    tmp.push_back( 0 );
    tmp.push_back( 0 );
-   bbSetInputCenterPointIn(tmp);   
-
+   bbSetInputCenterPointIn(tmp);
    bbSetInputDirection(2);
    bbSetInputAngle(0);
    bbSetInputSize(10);
-  
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void ChInfo3Dto2DRuler::bbUserInitializeProcessing()
 {
-
 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
-//    if any 
-  
+//    if any
 }
-//===== 
+
+//=====
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void ChInfo3Dto2DRuler::bbUserFinalizeProcessing()
 {
-
 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
 //    if any
-  
 }
-}
-// EO namespace bbcreaMaracasVisu
+
+}// EO namespace bbcreaMaracasVisu