]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/blobdiff - bbtk/src/bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx
#3482 Bug Manual Paint - MacOs and UChar images
[creaMaracasVisu.git] / bbtk / src / bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx
diff --git a/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx b/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..690e03e
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,84 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbcreaMaracasVisuManualPaint_Model_paint.h"
+#include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
+namespace bbcreaMaracasVisu
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,ManualPaint_Model_paint)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ManualPaint_Model_paint,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ManualPaint_Model_paint::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+  
+    printf("EED ManualPaint_Model_paint::Process Start \n");
+    if (bbGetInputActive()==true)
+    {
+        ManualPaintModel *manualpaintmodel=bbGetInputManualPaintModel();
+        if ((bbGetInputPoint().size()==3) && (manualpaintmodel!=NULL) )
+        {
+            manualpaintmodel->PaintImage( bbGetInputPoint()[0] , bbGetInputPoint()[1] , bbGetInputPoint()[2] );
+            manualpaintmodel->SetUndoImage();
+            manualpaintmodel->Copy_GeneralAuxFill_to_Results();
+        } // if Points
+    } // if Active
+    printf("EED ManualPaint_Model_paint::Process End\n");
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ManualPaint_Model_paint::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+    bbSetInputActive(true);
+    bbSetInputManualPaintModel(NULL);
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ManualPaint_Model_paint::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ManualPaint_Model_paint::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbcreaMaracasVisu
+
+