]> Creatis software - creaVtk.git/blobdiff - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkActor.cxx
#3526 Active option in HausdorffDistancePointSetFilter box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkActor.cxx
index 2d52f394429bb1d012155eada8377f2c9cafab45..b7a8fa8f7b313c526e63d7f7da3a20987d41aa7e 100644 (file)
@@ -5,7 +5,6 @@
 #include "bbcreaVtkPackage.h"
 #include "vtkProperty.h"
 
-
 namespace bbcreaVtk
 {
 
@@ -16,7 +15,6 @@ BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Actor,bbtk::AtomicBlackBox);
 //===== 
 void Actor::Process()
 {
-
 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
 //   And print out the output value
@@ -28,15 +26,12 @@ void Actor::Process()
 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
-
 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
-
        if (bbGetInputIn()!=NULL)
        {
-               vtkProp3D* vtkprop3D=bbGetInputIn();
-               std::string className = vtkprop3D->GetClassName();
+               vtkProp3D* vtkprop3D    = bbGetInputIn();
+               std::string className   = vtkprop3D->GetClassName();
                std::string wantedClass = "vtkOpenGLActor";
                if(className == wantedClass)
                {
@@ -48,19 +43,14 @@ void Actor::Process()
                        double b = bbGetInputColor()[2];
                        vtkactor->GetProperty()->SetColor( r,g,b );
                }
-                
                 if ( bbGetInputTransform()!=NULL )
                 {
                    vtkprop3D->SetUserTransform( bbGetInputTransform() );
                 }
-
-       //     bbSetOutputOut( vtkactor );
-
-                // Interface Update
-
+        // bbSetOutputOut( vtkactor );
+        // Interface Update
                if ((bbGetInputRenderer()!=NULL) && ( backActive!=bbGetInputActive() ))
                {
-               
                        if (bbGetInputActive()==true )
                        {
                                bbGetInputRenderer()->AddActor( vtkprop3D );
@@ -70,17 +60,15 @@ void Actor::Process()
                        backActive=bbGetInputActive();
                } // if Renderer
        }// bbGetInputIn
-
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserSetDefaultValues()
 {
-
 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
 //    Here we initialize the input 'In' to 0
-
        std::vector<double> color;
        color.push_back(1);
        color.push_back(0);
@@ -92,34 +80,31 @@ void Actor::bbUserSetDefaultValues()
        bbSetInputLineWidth( 0.5 );
        bbSetInputRenderer( NULL );
        bbSetInputColor( color );
-
+       bbSetInputTransform( NULL );
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserInitializeProcessing()
 {
-
 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
-//    if any 
-
-  
+//    if any
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserFinalizeProcessing()
 {
-
 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
 //    if any
-  
 }
-}
-// EO namespace bbcreaVtk
+
+// EO namespace bbcreaVtk