]> Creatis software - creaVtk.git/blobdiff - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkActor.cxx
#3526 Active option in HausdorffDistancePointSetFilter box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkActor.cxx
index df2080c97d45c0599366dc0bc5b9da72b6846525..b7a8fa8f7b313c526e63d7f7da3a20987d41aa7e 100644 (file)
@@ -5,7 +5,6 @@
 #include "bbcreaVtkPackage.h"
 #include "vtkProperty.h"
 
-
 namespace bbcreaVtk
 {
 
@@ -31,8 +30,8 @@ void Actor::Process()
 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
        if (bbGetInputIn()!=NULL)
        {
-               vtkProp3D* vtkprop3D=bbGetInputIn();
-               std::string className = vtkprop3D->GetClassName();
+               vtkProp3D* vtkprop3D    = bbGetInputIn();
+               std::string className   = vtkprop3D->GetClassName();
                std::string wantedClass = "vtkOpenGLActor";
                if(className == wantedClass)
                {
@@ -62,15 +61,14 @@ void Actor::Process()
                } // if Renderer
        }// bbGetInputIn
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserSetDefaultValues()
 {
-
 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
 //    Here we initialize the input 'In' to 0
-
        std::vector<double> color;
        color.push_back(1);
        color.push_back(0);
@@ -83,34 +81,30 @@ void Actor::bbUserSetDefaultValues()
        bbSetInputRenderer( NULL );
        bbSetInputColor( color );
        bbSetInputTransform( NULL );
-
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserInitializeProcessing()
 {
-
 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
-//    if any 
-
-  
+//    if any
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void Actor::bbUserFinalizeProcessing()
 {
-
 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
 //    if any
-  
-}
 }
-// EO namespace bbcreaVtk
+
+} // EO namespace bbcreaVtk