]> Creatis software - creaVtk.git/blobdiff - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkMeshDeformation.cxx
#3526 Active option in HausdorffDistancePointSetFilter box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkMeshDeformation.cxx
index 865a6fae82f8b9c352c2b34c0ef45908e14e2055..b737afbf935b36cdb643ca437477bd8b259cd056 100644 (file)
@@ -13,7 +13,6 @@ BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MeshDeformation,bbtk::AtomicBlackBox);
 //===== 
 void MeshDeformation::Process()
 {
-
 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
 //   And print out the output value
@@ -28,9 +27,7 @@ void MeshDeformation::Process()
 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
 
-
     std::vector<double> lstCenter = bbGetInputCenter();
-
     double  s   = bbGetInputS();
     bool    ok  = false;
     if (bbGetInputTypeIn()==0) // direction
@@ -48,18 +45,15 @@ void MeshDeformation::Process()
 
     if ( (bbGetInputIn()!=NULL) && (ok==true) && (bbGetInputEdgeId()>=0) && (bbGetInputActive()==true) )
     {
-
-        printf(" EED MeshDeformation::Process   %ld   %ld  -   %f %f %f \n", EdgeIdBack, bbGetInputEdgeId() , lstCenter[0],lstCenter[1],lstCenter[2] );
-
         vtkPoints* points=bbGetInputIn()->GetPoints();
         long    i,size=points->GetNumberOfPoints();
         double  p[3];  // point
         double  pb[3]; // point base
         double  np[3]; // new point
         double  sx,sy,sz;
-        sx = s*2;
-        sy = sx;
-        sz = sy;
+        sx = s*4;
+        sy = s*4;
+        sz = s*4;
 
         double displcement_x = 0;
         double displcement_y = 0;
@@ -132,7 +126,7 @@ void MeshDeformation::Process()
             points->Modified();
             bbGetInputIn()->Modified();
         } // if distance_x y z  != 0
-    } // In != NULL    ok    active
+    } // In != NULL    ok    active    
 }
 //===== 
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