]> Creatis software - creaVtk.git/blobdiff - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkRender_Tools.cxx
#3519 Render_Tool box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkRender_Tools.cxx
diff --git a/bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkRender_Tools.cxx b/bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkRender_Tools.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..faf8249
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,90 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbcreaVtkRender_Tools.h"
+#include "bbcreaVtkPackage.h"
+
+#include "vtkRenderWindow.h"
+
+namespace bbcreaVtk
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,Render_Tools)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Render_Tools,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Render_Tools::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+      
+    if ( bbGetInputType()==10 )
+    {
+        if  ( bbGetInputRenderer()!=NULL)
+        {
+            bbGetInputRenderer()->ResetCamera();
+            bbGetInputRenderer()->GetRenderWindow()->Render();
+        } // if Renderer
+    } // if type
+    if ( bbGetInputType()==20 )
+    {
+        if  ( bbGetInputRenderer()!=NULL)
+        {
+            bbGetInputRenderer()->ResetCamera();
+        } // if Renderer
+    } // if type
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Render_Tools::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+    bbSetInputType(0);
+    bbSetInputRenderer(NULL);
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Render_Tools::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Render_Tools::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbcreaVtk
+
+