]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - kernel/appli/bbi/bbi.cxx
KWWidgets support
[bbtk.git] / kernel / appli / bbi / bbi.cxx
index 3d3e890e31bef0b16d2354079e4501820e5a01d5..bb06f6816802ca84e8d8af43b9ef2a4d583b0559 100644 (file)
@@ -151,7 +151,7 @@ bool wxBBIApp::OnCmdLineParsed(wxCmdLineParser& parser)
 // main frame
 bool wxBBIApp::OnInit( )
 {
-  //    std::cout << "OnInit"<<std::endl;
+  //      std::cout << "OnInit"<<std::endl;
   wxApp::OnInit();
 #ifdef __WXGTK__
   //See http://www.wxwindows.org/faqgtk.htm#locale
@@ -211,6 +211,9 @@ bool wxBBIApp::OnInit( )
     {
       //      std::cout << "!I->Close"<<std::endl;
     }
+       
+  //   std::cout << "EO OnInit"<<std::endl;
+
   return true;
 
 }
@@ -222,6 +225,7 @@ bool wxBBIApp::OnInit( )
 // WINDOWS
 //==========================================================================
 IMPLEMENT_APP(wxBBIApp);
+
 //  How to have a Console and wxWidgets
 //  http://www.wxwidgets.org/wiki/index.php/MSVC_Setup_Guide
 //   In Visual C++ 6 (7 should be similar), to create an application that is both a console application 
@@ -229,7 +233,7 @@ IMPLEMENT_APP(wxBBIApp);
 //  you need to use the linker option "/subsystem:console" and the following code:
 int main(int argc, char* argv[])
 {
-  return WinMain(::GetModuleHandle(NULL), NULL, ::GetCommandLine(), SW_SHOWNORMAL);
+    return WinMain(::GetModuleHandle(NULL), NULL, ::GetCommandLine(), SW_SHOWNORMAL);
 }
 
 #else 
@@ -241,7 +245,7 @@ IMPLEMENT_APP_NO_MAIN(wxBBIApp);
 
 
 int main(int argc, char* argv[])
-{
+{      
   wxMessageOutput::Set( new wxMessageOutputBest );
 
   wxCmdLineParser parser(cmdLineDesc,argc,argv);
@@ -313,7 +317,6 @@ int main(int argc, char* argv[])
 
 int main(int argc, char* argv[])
 {  
-
   if (argc>2) 
     {
       std::cout << "usage : "<<argv[0]<<" [filename]"<<std::endl;