]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/itkvtk/src/bbitkvtkGeodesicMeshDeformation.cxx
Clean code
[bbtk.git] / packages / itkvtk / src / bbitkvtkGeodesicMeshDeformation.cxx
index 98559509fcff7fbd279be8b342c6a87be2b9c03e..c845f2394d93d864c717d97871c9f8aba2578554 100644 (file)
@@ -25,11 +25,12 @@ void GeodesicMeshDeformation::Process()
 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
-    std::vector<double> lstCenter = bbGetInputCenter();
-    double  s           = bbGetInputS();
-    bool    ok          = false;
-    bool       pdChanged   = false;
-    using MeshType      = itk::QuadEdgeMesh<double, 3>;
+        
+    std::vector<double> lstCenter   = bbGetInputCenter();
+    double              s           = bbGetInputS();
+    bool                ok          = false;
+    bool                   pdChanged   = false;
+    using               MeshType    = itk::QuadEdgeMesh<double, 3>;
     std::vector<double> deformInfo;
        bbSetOutputOut(deformInfo);
        //std::vector<double> displacementVector;
@@ -50,7 +51,7 @@ void GeodesicMeshDeformation::Process()
                */
                using PointType = MeshType::PointType;
                //polydataBack
-               polydata = bbGetInputIn();
+               polydata        = bbGetInputIn();
                
                //points = points of input polydata
                vtkPoints* points=bbGetInputIn()->GetPoints();
@@ -226,14 +227,14 @@ void GeodesicMeshDeformation::Process()
                        bbGetInputIn()->Modified();
                        }// if ffmFilter != NULL
         } // if distance_x y z  != 0
-    } // In != NULL    ok    active
+    } // In != NULL    ok    active    
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void GeodesicMeshDeformation::bbUserSetDefaultValues()
 {
-
 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
 //    Here we initialize the input 'In' to 0
        bbSetInputActive(true);
@@ -253,38 +254,35 @@ void GeodesicMeshDeformation::bbUserSetDefaultValues()
        backLstCenter.push_back(0);
        backLstCenter.push_back(0);
        backLstCenter.push_back(0);
-       polydata = NULL;
-       quadEdgeMesh = NULL;
-       sCurrent = 0;
-       fmmFilter = NULL;
-       firstTime = true;
+       polydata        = NULL;
+       quadEdgeMesh    = NULL;
+       sCurrent        = 0;
+       fmmFilter       = NULL;
+       firstTime       = true;
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void GeodesicMeshDeformation::bbUserInitializeProcessing()
 {
-
 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
-//    if any 
-
-  
+//    if any
 }
+
 //===== 
 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 void GeodesicMeshDeformation::bbUserFinalizeProcessing()
 {
-
 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
 //    Here does nothing 
 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
 //    if any
-  
 }
-}
-// EO namespace bbitkvtk
+
+}// EO namespace bbitkvtk