]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/std/src/bbstdAddStringToVector.cxx
#3485 New box AddStringToVector
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdAddStringToVector.cxx
diff --git a/packages/std/src/bbstdAddStringToVector.cxx b/packages/std/src/bbstdAddStringToVector.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..2c80f80
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,81 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbstdAddStringToVector.h"
+#include "bbstdPackage.h"
+namespace bbstd
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,AddStringToVector)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(AddStringToVector,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddStringToVector::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+    std::vector<std::string> lst = bbGetInputStringVector();
+    if (bbGetInputIn0().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn0() );
+    if (bbGetInputIn1().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn1() );
+    if (bbGetInputIn2().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn2() );
+    if (bbGetInputIn3().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn3() );
+    if (bbGetInputIn4().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn4() );
+    if (bbGetInputIn5().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn5() );
+    if (bbGetInputIn6().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn6() );
+    if (bbGetInputIn7().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn7() );
+    if (bbGetInputIn8().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn8() );
+    if (bbGetInputIn9().length()!=0) lst.push_back( bbGetInputIn9() );
+    bbSetOutputOut( lst );
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddStringToVector::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+//   bbSetInputIn(0);
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddStringToVector::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddStringToVector::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbstd
+
+