]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/std/src/bbstdRandomString.cxx
#3120 BBTK Bug New Normal - merge branch changestoITK3and4 FROM master
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdRandomString.cxx
diff --git a/packages/std/src/bbstdRandomString.cxx b/packages/std/src/bbstdRandomString.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..733617e
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,97 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbstdRandomString.h"
+#include "bbstdPackage.h"
+#include "time.h"
+
+namespace bbstd
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,RandomString)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(RandomString,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+
+
+static const char alphanum[] =
+"0123456789"
+//"!@#$%^&*"
+"ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"
+"abcdefghijklmnopqrstuvwxyz";
+
+/*
+char genRandom()
+{
+}
+*/
+
+void RandomString::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+
+    int stringLength = sizeof(alphanum) - 1;
+    srand(time(NULL));
+    std::string STR;
+    for(unsigned int i = 0; i < 8; ++i)
+    {
+           STR += alphanum[rand() % stringLength];
+    }
+        bbSetOutputOut( STR );
+printf("EED RandomString::Process randomString=%s\n",STR.c_str());
+}
+
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void RandomString::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+//   bbSetInputIn(0);
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void RandomString::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void RandomString::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbstd
+
+