]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/std/src/bbstdSpin.cxx
#3468 spin box
[bbtk.git] / packages / std / src / bbstdSpin.cxx
diff --git a/packages/std/src/bbstdSpin.cxx b/packages/std/src/bbstdSpin.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..7c915d3
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,97 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbstdSpin.h"
+#include "bbstdPackage.h"
+namespace bbstd
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(std,Spin)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Spin,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Spin::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+  
+
+       count = count+bbGetInputStep();
+       if (bbGetInputLoop()==true)
+       {
+               if (count>bbGetInputEnd())
+               {
+                       count = bbGetInputStart();
+               } // if count
+       }else{
+               if (count>bbGetInputEnd())
+               {
+                       count = bbGetInputEnd();
+               } // if count
+       } // if Loop
+       
+       if (count<bbGetInputStart()) 
+       {
+               count = bbGetInputStart();
+       }
+       bbSetOutputOut(count);
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Spin::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+   count = 0;
+   bbSetInputLoop(true);
+   bbSetInputStep(1);
+   bbSetInputStart(0);
+   bbSetInputEnd(100);
+   bbSetInputEnd(100);
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Spin::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Spin::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbstd
+
+