]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/vtk/src/bbvtkAddImageToVector.cxx
#3513 AddImageTo vector from creaRigidRegistration::PackRecalage to bbtk::vtk
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkAddImageToVector.cxx
diff --git a/packages/vtk/src/bbvtkAddImageToVector.cxx b/packages/vtk/src/bbvtkAddImageToVector.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..450fa0e
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,94 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbvtkAddImageToVector.h"
+#include "bbvtkPackage.h"
+
+namespace bbvtk
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,AddImageToVector)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(AddImageToVector,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddImageToVector::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+   std::vector<vtkImageData*> lstImages=bbGetInputImageVector();
+   if (bbGetInputIn0()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn0() ); }
+   if (bbGetInputIn1()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn1() ); }
+   if (bbGetInputIn2()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn2() ); }
+   if (bbGetInputIn3()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn3() ); }
+   if (bbGetInputIn4()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn4() ); }
+   if (bbGetInputIn5()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn5() ); }
+   if (bbGetInputIn6()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn6() ); }
+   if (bbGetInputIn7()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn7() ); }
+   if (bbGetInputIn8()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn8() ); }
+   if (bbGetInputIn9()!=NULL) { lstImages.push_back( bbGetInputIn9() ); }
+   bbSetOutputOut(lstImages);  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddImageToVector::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+   bbSetInputIn0(NULL);
+   bbSetInputIn1(NULL);
+   bbSetInputIn2(NULL);
+   bbSetInputIn3(NULL);
+   bbSetInputIn4(NULL);
+   bbSetInputIn5(NULL);
+   bbSetInputIn6(NULL);
+   bbSetInputIn7(NULL);
+   bbSetInputIn8(NULL);
+   bbSetInputIn9(NULL);
+   std::vector<vtkImageData*> lstImages;
+   bbSetInputImageVector(lstImages);  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddImageToVector::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void AddImageToVector::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbvtk
+
+